Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Marie Svensson - 25 augusti 2013 13:59

Vi hade en underbar kväll igår, så då passade vi på att sticka ner till flygklubben. Robban skulle äntligen flyga Magnus  

Banne mig på tiden, säger jag! Visserligen styrs det av vädret o även tiden, men iaf. Man får så dåligt samvete när man hela tiden tvingas skjuta upp det. Men igår så ÄNTLIGEN blev det av..

den som väntar på nåt gott...

 

Minna fick också testsitta planet..

 

Daddys co-pilot  

 

 

 

Dom flög iaf över Eslöv o Sösdala. Fina bilder blev det!! Magnus var väldans nöjd o det är vi glada för  

 

Inatt valde jag att sova i Emils rum. Varför?? Jo, för i vårat sovrum är det sjukt varmt o Minna led, så vad göra??

I Emils rum är det såå mkt svalare...

 

Idag har vi testat bärselen med Minna. Gick en sväng på byn för att känna efter. Robban bar henne. Det var tungt så man får ställa in den efter hand. Men Minna hon mös för en hel 50-lapp o somnade gott  

Har även postat inbjudningarna till dopet idag. Robban har varit snäll o tvättat. Skönt o ha detta gjort nu när Robban börjar jobba imorgon.

Själv ska jag börja med middagen nu. Spagetti o köttfärssås. Gör mkt så även Robban kan ha med sig till jobbet imorgon...känns konstigt o säga så...hihi...så Robban kan ha med sig till jobbet. Härlig känsla!!

 

Har inte mer att skriva om nu...men passar på o lägga in lite extra bilder...från när jag var på jobbet B.la o lite annat smått o gott!!

 

Börjar med när vi var i Hörby i Torsdags..

 

Mirandas o kristofers Vovve Walle pussar Minna.

 

Jag o Ella är ute med Gunter o Walle!! Visst är dom söta o så fina  

  Minna helt slut efter en dag med mys  

 

 

I Fredags var jag ju på jobbet o hälsade på o för Minna var det premiärdags för att åka buss. Det gick hur bra som helst o hon hann knappt komma in i bussen så sov hon gott.    Jenny var det första gången hon höll i något så här litet. Men ni ser ju själva, detta klarar hon galant     Mats ville med hålla henne. Minna fick dock "prata" allvar med honom då han envisas med att kalla henne för Mathilda...haha!!  

 

Lite myspys med pappi också såklart

 

 

O mammi

 

 

Fast denna bilden fick man ju ta själv...

så den blev ju därefter!!  

 

Nu har jag inget mer för tillfället. Robban har kört in till stan o apoteket. Minna sover o själv ska jag som sagt börja på middan...

Ha en fin kväll...

kram!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards