Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Marie Svensson - 11 augusti 2013 16:33

Inatt har Minna vaknat varannan timme o velat ha mat. Men det gör ingenting. Jag tycker ändå att jag har fått den sömn jag behövt!!

 

Igår var vi som sagt var bortbjudna till Robbans Farbror Lasse o hans fru Bodde (Bodil). Vi tog med oss Ella o hans Faster lilly var också där samt hans kusin Sara.

En mkt lyckad o trevlig grillafton blev det.

Minna hon var så snäll o go hela kvällen. Sa knappt ett ljud o jag behövde bara amma henne en gång. Hon gick från famn till famn..haha.

Maten var sååå jädrans god. Grillat Kött, potatisklyftor, grillade paprikor, grillad ost, grillade majskolvar...mumsfillibaba säger jag bara. Sen smaskade vi på Ellas hemmagjorda äppelkaka med vaniljsås o grillade marschmallows. Fast det blev mest kletigt...haha.

Mysigt hus hade dom också mitt inne i skogen.

 

Var hemma igen runt 00 tror jag...

 

Kom isäng direkt nästan. Idag bestämde vi oss för att bara ha en hemmadag. Vi låg o hade Minna mellan oss i morse o bara mös. Kom inte upp förrän närmare halv 12...hm- Men vad gör det??

Sen käkade man en god frukost...ammade. Bytte blöja. Carina ringde. Vi bestämde att vi skulle köra o hälsa på henne runt den sista i denna månaden. Ska bli kul o träffa henne igen.

Sen medans Minna låg o sov passade jag på att röja inne i Emils rum. Rensade i hans garderob, sorterade bland hans kläder det han ska ha kvar o inte. Bäddade rent i hans säng, dammade o dammsög så nu är där så fint. Han blir nog glad  

 

Nu lagar jag middag. Kokt torsk med senapssås blir det idag...gott gott!!

 

Ha en fin Söndag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards