Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

R.I.P

Av Marie Svensson - 25 juni 2014 20:05

det är fruktansvärt tragiskt det som har hänt här i byn idag. En hemsk olycka som slutade med att en person samt en hund miste livet.

Blir så fruktansvärt arg att folk aldrig kan lära sig att köra vettigt inne i ett samhälle. Folk kan dyka upp precis var som helst, när som helst.

Tänker såå på hans fru    Vila i frid  

 

 

Tyvärr har det hänt lite annat smått o gott också i byn inatt. Vid Coop hade Svenska Kyrkan ställt ut en husvagn. Detta för att dom ville göra en fin o god gärning o bjuda folk på gratis fika där.

Som tack bränner någon/ Några upp deras husvagn...såååå jä...korkat...IDIOTER!!! Till på köpet har någon krossat någons ruta slängt upp en parkbänk på ett tak o lite annat...

Vad händer?? O varför?? Brist på sysselsättning kan man tycka, men som någon sa: det är INGEN ursäkt o det håller jag med om. Man förstör banne mig inte något även om man har tråkigt. Då är det något som är fel i huvudet anser jag...Förlåt mig men så anser iaf jag..

 

Som om detta inte vore nog kom jag hem till en Minna med 39,2 i feber. Nu har febern gått ner till 38 o jag hoppas den inte stiger ytterligare. Emil har åkt hem till sin pappa o jag SAKNAR honom. Föresten blev det vinst för dom igår mot Kristianstad Bois med 3-2. HÄRLIG AVSLUTNING  

 

Nu ska jag gå vidare o hoppas på att morgondagen blir bättre!!

 

Kram på er!!

 
 
Ingen bild

mia

26 juni 2014 23:53

Hur fort får man köra på den väg det skedde? Vad jag förstår trodde mannen att det inte fanns några bilar kommande bakom bilen som stod och blinkade in till vänster. Om jag hade kommit körande och en människa plötsligt dyker upp framför en bil som står i körfältet för att svänga vänster, hade det inte funnits en stoppsträcka i världen till att förhindra en kollision. Om det nu är så att bilisten körde för fort är det hans skull enbart. I stan är cyklister och gångare livsfarliga och tror att förare har ögon i nacken och att de bara kan slänga sig ut på gatorna i tron att det är noll meter stoppsträcka på bilarna. Måtte jag aldrig köra på någon. Jag kommer aldrig sätta mig bak ratten igen. Tragiskt för alla inblandade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards