Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Ännu en tid har gått

Av Marie Svensson - 24 juni 2014 18:46

Jisses jag skriver ju knappt här längra. Man kanske börjar tröttna. Nej, det gör  jag aldrig men jag är periodare. Till på köpet så krånglar bloggplatsen stup i kvarten, så är väl därför man knappt går in här för tillfället.

Några bilder orkar jag heller inte lägga upp här idafg, men det kommer så småningpm när tiden den finns.

 

Vad har hänt dens enaste tiden??

 

Inte jättemkt...

Förra veckan tog jag för det mesta det ganska så lugnt o njöt av mina sista dagar med Minna.

I Onsdags var jag på ett Corepass...den kändes kan jag säga...haha. men gött efteråt.

I Torsdags träfafde jag Linda. Vi handlade inför midsommar. Köpte 7 liter Jordgubbar b.la

I Fredags firade vi Midsommar tillsammans med Linda o Linus. Mkt trevligt!! Dom hade dans kring midsommarstången på Åstringagården så dit gick vi såklart. Minna o Jag dansade. Emil vägrade...hihi. Robban fotade oss.

Efter dansen gick vi hem till dom där firandet fortsatte med sedvanlig sill o potatis med diverse tillbehör o t.om en snaps slank ner i min strupe...en JÄGER o endast en halv. Gott vin att dricka. På kvällen spelade vi Kubb allihopa o jag skäms att behöva meddela detta men killarna vann tack vare Emil  

 

Vi gick hem igen runt 23.

 

I Lördags stack vi till Hörby där vi grillade. Trevlig dag även där. Men Minna var orolig så jag kände att jag ville hem så hon kunde komma till ro tidigt.

I Söndags hade Emil match hemma mot hässleholm som dom tyvärr förlorade med 5-3. Jag var kioskansvarig.

regnet stod som spön i backen..

Igår Måndag började jag jobba igen efter mammaledigheten. Härligt att komma tillbaka men jag kan erkänna att det kom några tårar på morgonen när jag gick hemifrån. det kändes att lämna lilla Minna o självklart även Emil men han är ju så pass stor nu. Men Robban fixar ju detta galant!!

När jag kom hem hade dom röjt o Emil hade dammsugit hela lägenheten. Han tjänade 20 spänn på det.

han sov sen över hos Sammy till idag. Även denna dagen har gått bra o jobba. Är dock lite förkyld o har halsont sen i Söndags men det får gå.

Minna har svårt att komma till ro om kvällarna då hon har tänder på G o småförkyld även hon. Hon är extremt mammig av sig o ingen annan duger än jag just nu. Gallskriker när Robban har henne så vad göra?? Jag vankade av o an med henne till nästan 12 inatt. jag var ett lik imorse kan jag säga...haha. Men sånt amn får ta, man får hjälpas åt o Robban kommer ta henne ikväll för jag måste ha min sömn om jag ska orka. Jag går ju upp 04:30.

Bussen går 06:05

Emil har match mot Kristianstad Bois ikväll så dom är därinne just nu. HEJA HEJA Knislinge!!! Sista matchen nu innan sommaruppehållet!!!

 

Imorgon är det jobb igen...snart Fredag...

 

Nu vet ni läget litegrann iaf  

Ha det fint,,,

 

Kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards