Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Nu är jag här igen

Av Marie Svensson - 29 maj 2014 14:34

Har inte varit här inne på ett tag känns det som. men det händer heller inte så mkt just nu.

 

Minna är förkyld o snorig o har varit lite febrig i veckan. Har varit några oroliga vaknätter.

 

I Onsdags förra veckan klippte jag mig igen o denna gången blev det bara topparna då jag känner att jag vill låta det växa litegranna.

I Måndags var jag på Ansiktsbehandling på Hälsa o Helhet inne i stan. Fullständigt underbart. I behandlingen ingick det även ryggmassage. Precis vad jag behövde. Tack älskling för presenten. Emil blev samma kväll fotad av Kristianstadsbladet med sitt fotbollslag. När bilden kommer i tidningen har jag ingen aning om. Vet heller inte om dom har varit med.

Hoppas bara jag inte missat det...hm

Igår Onsdag var jag på samtal hos kuratorn igen. Var inte lika jobbigt denna gången. Men jag hade en stor klump i halsen hela dagen. Stort behov av att gråta, vilket jag inte kunde som vanligt.

Tog en låång kvällspromenad för mig själv...kändes befriande!!

Idag är Robban ledig då det ju är en röd dag. Vi har varit ute på en liten minipromenad med Minna till Preem där vi pumpade hjulen/däcken på vagnen. Tyvärr var Sockertoppen stängd annars hade vi gått inom o tagit oss en god fika. Men det får bli en annan gång istället.

Imorgon sticker Robban med tåget till Stockholm med en jobbarkompis. Dom ska se Metallica. Han är tillbaka på lördag eftermiddag igen. Dom får det säkert hur trevligt som helst där.

Själv passar jag på att åka in till stan då o träffar Ingela. Har inte träffat henne sen valborg nu. Tänkte gå en sväng på stan först o se om jag kanske kan hitta nån sommarklännning till Minna. Hon har så smått börjat använda strl 80 nu. Emil ville ha nytt mobilskal också så ska försöka hitta det också till han.

Ska även fjäska för Ingela o fråga om inte hon kan slinga mitt hår. Vill bli blond igen känner jag.

 

Men nu har jag inte mkt mer att berätta...

Ha en fin Kristi flygare dag...

Kraaam!!!

 

 

 
 
Ingen bild

mia

31 maj 2014 21:03

Jag tycker att HM har så kopiöst söta klänningar och billiga med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards