Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Oups

Av Marie Svensson - 4 juni 2014 13:32

Då har man slarvat med att skriva här inne igen. Men jag skriver faktikst privat i en egen dagbok också. mina innersta tankar, så därför har jag inte så mkt att skriva om här vad som händer. För det händer inte så jättemkt just nu. Men får ju uppdatera iaf lite då o då...

 

I Fredags åkte som sagt var Robban till Stockholm o såg Metallica. han hade haft jättetrevligt med sin jobbarkompis. Jag valde att istället ta Minna med mig in till stan o hade en mysdag med henne där. Köpte lite sommarkläder till henne...  

 

Ett par söta skor på Åhlens för 99 spänn

 

En klänning också på åhlens för 149 spänn

 

Två par leggings i två olika färger på HM för 40 kr/ styck

klänning från Lindex

 

Köpte även ett par solglasögon på Cubus till henne. Med form av blomma. Vilket hon vägrade ha på sig...haha.

4 stycken mössor köpte jag också. En med stålmannen mönster i rosa på o en randig.

Härliga somriga färger som jag älskar o som Minna passar så bra i.

 

Efter shoppingturen gick jag til Ingela o Martin o hälsade på en sväng. Vi käkade sushi, vilket var gott absolut, men lite för starkt för min lilla mage. Då den innehöll stark soya o nåt annat som var indränkt i vinäger.

Men en mkt trevlig eftermiddag/kväll hade vi iaf. Ingela gjorde även mig till blondin igen...härligt!!

Hemma var jag o minna igen strax efter 21.

 

I Lördags kom Robban hem igen o vi hade en lugn o skön kväll med film o kinamat.

 

I Söndags var vi på Loppis här nere vid idrottsplatsen. Vi fyndade lite olika sällskapsspel, jag hittade en hello hansen jacka till mig själv en barca keps till Emil o en barbapapa klänning till Minna. Robban storhandlade sen på Willys.

 

Måndagen var lugn o regnig liksaså Tisdagen. Idag likaså...

 

Har tänkt på en sak...

Minna är nog en blivande fotomodell. Varje gång kameran åker fram blir det värsta smilet...SÖTNOS!!!

 

Kolla in här...

 

     

 

Sen är hon full i bus också jäntungen...

Kolla in dessa bilder bara...

  Dom snygga solbrillorna jag köpte som hon sekunden efter fotot togs drog av sig...hihi

  Här hade hon lyckats hitta skötväskan. Hitta påsen med rån som var sluten med hjälp ev en påsklämma. Öppna den o ja ni ser ju själva...hihi

  Den där blicken säger liksom allt...  

 

Ja en go unge det har vi allt belönats med.

 

Just nu är hon förbannad över nåt. Förmodligen har hon fastnat nånstans, för det brukar vara så. Eller är hon bara kelsugen.

Hon är grymt mammig just nu...

snart 6 tänder i munnen som hon kommit på att man kan BITA med o det gör ONT!!

 

Hon ställer sig upp längs med bordskanten o går längs med det. Våran duktiga tjej  

 

Imorgon om vädret tillåter drar vi till Kjugekull med Emils klass. han kommer till mig då äntligen o sen på fredag ska vi träffa Uffe o Anette för att grilla nånstans o sen fika på Cafe annorlunda. Ska bli trevligt!!

 

Nu önskar jag er en fin Onsdag...

Kraaaam!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards