Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Måndag o ny vecka!!!

Av Marie Svensson - 19 maj 2014 17:28

Ja, vad som hänt med denna sidan vet jag inte. Jag kan inte lägga upp bilder, musik eller nånting. Nåja det får väl gå iaf...I Lördags fyllde jag år. Firade inte som sagt. Däremot hade jag en supermysig dag med min lilla familj. Den enda som fattades var Emil. Men han ringde o grattade mig, vilket gjorde mig otroligt glad o varm om mammahjärtat. (Kan inte lägga upp hjärtan eller smilisar heller...attan me)Men iaf...Dagen började med att Robban hade ställt sin klocka på kvart i 7. Då gick han upp o sen överraskade han o Minna mig med god frukost o presenter på sängen. Jag fick av Minna ett kort där det var en jättefin dikt om mamma o inuti kortet stod det: Grattis mamma. Idag ska du, jag o Pappa på utflykt, men jag får inte säga vart för pappa. Älskar dig mamma från Minna. Gissa om jag fick tårar i ögonen??Av Robban fick jag ett presentkort på en ansiktsbehandling på Hälsa o helhet i stan. Detta blev jag jätteglad över. precis vad jag behöver just nu. Ska boka tid så fort jag kan.Fick även en fin tavla med mammadikt...Strax innan 12 stack vi iväg. Överraskningen var ett besök på cafe annorlunda o efter det körde vi ner till Simrishamn där vi vandrade lite. Så mysigt. Vi hann även med ett besök på Kiviks musteri där vi köpte med oss hem lite vin o cider. Hemma igen lagade Robban lövbiff med bea o pommes samt en god sallad. Var sååå gott!!Jag är supernöjd o det är precis detta jag ville ha o behövde på min dag. Inte en massa folk eller en massa firande hit o dit.Igår Söndag tvättade vi o för övrigt hände det inte så värst mkt mer. Vädret var piss hela dagen...regn regn o åter regn. Lördagen var det strålande solsken.Idag har även den varit lugn..Ska strax göra mig iordning för att gå på föräldramöte på i Emils klass. Imorgon ska jag ev till Hanaskog o träffa en tjej där som fick barn samtidigt som vi fick Minna. Vi gick i samma föräldragrupp på MVC, så det ska bli trevligt!!På Onsdag eller Torsdag ska jag på date med Linda igen o det er man ju alltid fram emot.På Onsdag ska jag även klippa mig. Ska bli hur skönt som helst. Sen är det ju Fredag igen...tjoflöjt.Hejsvejs!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards