Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Marie Svensson - 5 augusti 2013 20:12

Ja, då var det kväll här igen. Robban är kvar i Hörby. Han är snart på väg hem igen. Emil har lekt med Noah hela dagen o nu har han stuckit hem till Sammy o tydligen skulle han sova där inatt. Saknar honom, det gör jag så det gör ont. Men samtidigt så är jag glad över att han har kompisar. Vänner är viktigt!! Det är jag mån över att han har o att han har kul när han är hos mig.

Jag o Minna har myst här hemma för oss själva. Hon har legat på en filt på golvet o sparkat. Nu har vi suttit o lyssnat på Lasse Stefanz o jag sjöng med i låtarna..hihi. Döm om min förvåning när Minna verkade gilla denna musiken. Haha pappa Robban. Hon kommer inte bli någon Hårdrockare  

Hon kommer ÄLSKA Lasse Stefanz låtar. Så det så...hehehehe!!!

 

Nä minsann...nu har jag inte mer att förtälja...

 

Kram kram!!  

5/8

Av Marie Svensson - 5 augusti 2013 13:06

Alltså jag är Demenst. Jag skrev häromdagen att jag inte kunde skriva i Lördags. Men det hade jag ju gjort...hm...

Som sagt jag har hjärnsläpp...

 

Sorry...

 

Idag leker Emil med Noah. Just nu är dom ute o cyklar rundor. Robban har fixat våfflor till dom. Som dom har smaskat på.

 

Det blev ingen fotografering idag, för Robban har så pass ont ännu. Vi lånar Emil nästa Måndag istället ett par timmar o fixar med fotograferingen då istället. Går ju lika bra.

Men han måste ändå köra till Hörby i eftermiddag. Är en hel del som måste fixas med där, så det är ett måste.

Själv stannar jag hemma o tar hand om hemmet o barnen   Men det gör jag så gärna!!

Minna har varit så duktig o sovit mkt inatt. Hon vaknade bara en gång inatt o ville ha mat. Sen vaknade hon inte förrän klockan 6. Faktiskt skönt med tanke på att jag ju var så extremt trött igår. Så enligt mig så har jag fått sova ut inatt.

 

Men mne, nu ska jag vidare..sköt om er därute...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards