Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Marie Svensson - 14 augusti 2013 13:43

Idag är vi med i Tidningen. Blev jättenöjd  

 

 

 

Blev så glad att Minna tittar med öppna ögon. Annars blundar hon alltid när det är blixt på kameran.

 

Har köpt tidningen såklart.

Men som vanligt så får man hjärnsläpp när man kommer ner till affären o minns inte hälften av vad man ska ha. Men det är klart idag skulle jag ju ha tre saker o komma ihåg.

 

Annars idag har jag diskat o bäddat rent i våra sängar.
Känns aldrig fel o krypa ner mellan rena lakan  

 

Funderar lite på om man kanske ska börja ge Minna tillägg. Känns lite som att hon inte får i sig tillräckligt från mig. Men vi får se...hon är iaf lite smågnällig idag tycker jag.

Robban har precis badat henne o det älskar hon.

 

Blir en lugn dag för övrigt. Blir nog en hemmadag. Imorgon måste vi iaf på något vis fixa present till Nikki. Hon fyller ju 18 om några dagar.

 

Ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards