Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Marie Svensson - 18 augusti 2013 16:03

Minna hon sover så gott nu. Robban har precis kört iväg med Emil till Bjärnum, där dom ska spela Match. Tanken var att även jag skulle följa med men tack vare att Robban har pluggat det där med väder i samband med att han tog sitt flygcert, så kunde han läsa av på DMI:s hemsida att det antagligen skulle bli regn.

Mkt riktigt. Nu vräker det ner här. Är glad att jag stannade hemma. Men jag tycker synd om killarna som måste spela utomhus i detta skitväder. Jag ska serva mina två stora hjärtan med varm oboy, kaffe o varma meckor när dom kommer hem. 

Sen hejar jag allt vad jag kan hemifrån såklart också  Hoppas dom vinner!!!

 

Idag har Minna haft sitt första riktiga svarsleende. Så underbart  Mot sin pappa givetvis  

Robban han fick tårar i ögonen av glädje...  Kärlek  

Vår lilla snutta!!

 

Igår hade vi Ingela o Martin här på besök. Vi käkade Tacos. Emil hade Noah här också på middag. Sen stack dom hem till honom o Emil han stannade där över Natten. Vi kollade på två filmer ihopa. Mirror o nån fjantig komedi...haha. Men vi pratade mest!!

 

Idag är det också den sista dagen på sommarlovet för Emils del. Imorgon börjar han i skolan. På en ny skola o i fjärde klass. Kan knappt fatta detta. MIN LILLE gosse börjar på MELLANSTADIET.

Han började ju nyss i 0:an.

 

 

Har bara en fråga...var tar tiden vägen???

 

Men men...har iaf en liten tös här nu som har vaknat o ligger o tittar på sin mobil ovanför sig i spjälsängen.

Jag känner för lite bebismys...så jag säger på återseende!!

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards