Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Marie Svensson - 12 augusti 2013 17:05

Nu har vi varit inne i stan o blivit fotade. Minna var så söt så söt  

Emil likaså  Mina fina älskade barn, jag är så stolt över dom!!

 

Han trodde att det skulle komma in i tidningen på Torsdag men det återstår ju o se.

Det var många som skulle fotas idag. Men det gick smidigt o bra!!

Efteråt skulle Robban till sin favvobutik...Kjell o Company. Sen en korv på torget.

Hem igen o Emil ville stanna kvar hos oss lite till, så vi har lovat honom att köra hem honom efer Fotbollsträningen ikväll.

 

Sen är det ju faktikst också så att våran älskade Minna blir 1 Månad idag

 

 

 

Nu ska jag packa ner Fotbollskläder till Emil o sen får jag se om Minna kanske vill ha lite käk innan vi ska gå ner mot Idrottsplatsen.

Kram på er så länge!!

Av Marie Svensson - 12 augusti 2013 11:02

Idag blir våran fina Minna 1 Månad gammal  

 

Det ska vi fira med att först o främst låna med oss Emil o sen sticker vi in till stan o Fotograferar oss för K-bladet.

När detta sen kommer att publiceras i tidningen vet jag inte. Men det märker ni säkert!!

 

Igår hade vi en väldigt lugn dag o kväll o det var riktigt skönt. Jag satte inte mina fötter utanför dörren på hela dagen.

På kvällen kollade vi på två filmer. Torka inga tårar utan handskar o den var bra men ett uselt slut.

Den andra filmen kommer jag inte ihåg vilken den var just nu, men det kommer säkert. Jag är ju som ni vet Dement...haha!! Mitt minne är som det är just nu, när jag ammar!! Man vet knappt vilken dag det är heller!!

 

Men först o främst nu tänker jag ta ett tag i köket. Sen ska jag duscha, efter det ska jag väcka Minna o amma henne innan vi Hämtar gossen min o kör in till stan. Han ska ju helst hinna byta om han också o få på sig Fotograferingsdugliga kläder.

 

Ha en fin dag så läge...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards