Alla inlägg den 3 augusti 2013

3/8

Av Marie Svensson - 3 augusti 2013 11:10

Har inte skrivit här på några dagar, har inte känt för det helt enkelt. dagarna går i sakta mak här.

Emil var vi o hämtade igår. Äntligen, är så tomt här utan honom. Robban var hos sin jobbcoatch igår o under tiden så hann jag både med att diska, sortera tvätt som ska tvättas, dammuga, bädda sängarna o duscha. Samt AMMA  

 

Vi körde o hälsade på syrran med familj igår. Vi grillade kött o bananer o hade en mkt trevlig kväll. Lille Wilton har blivit så stor o så go är han.

Robban han hade lite otur dock, så nu går han omkring o har lite smärtor. Men jag håller tummarna att det snart går över!!

Jag är ju en orolig själ...

 

Minna har sovit bra inatt tycker jag. Men blir orolig för jag tycker hon har ätit mindre än vad hon brukar göra.

Idag blir det nog en lugn dag, skulle jag tro. Emil sitter o spelar Tv-spel för fulla muggar. Han har iaf varit duktig o bäddat sin säng o städat inne på sitt rum.

Själv har jag hunnit diska upp o duschat.

 

Nu ska jag vandra vidare i Texas. Ha en fin dag!!

 

Kram!!  

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards