Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Marie Svensson - 9 augusti 2013 22:45

Efter att Robban kom hem efter att han varit på AF o sin Jobbcoatc, sås tack vi till Klippan.

Där satt vi sen en stund o pratade om ditten o datten. Minna fick fina kläder.

        Fick lite fika o efter ett par timmar stack vi igen.  

Pratade lite med Ingela. Stack direkt dit för vi hade ju snackat om att träffas även idag. Sagt o gjort...körde direkt till K-stad. Väl där så beställde vi Pizza o jag en Kycklingsallad.

Ingela hade köpt en söt mössa o ett pannband med rosett...så sött!!  

 

Trevlig kväll o avslutning på denna dagen!!!

 

Nu är vi hemkomna igen. Jag har nyss ammat Minna. Ska strax inta kudden även jag. Minna sover redan.

Hoppas det blir en lugn natt, grannen har nämligen fest här. Så jag hoppas VERKLIGEN att det inte spelas någon hög musik här inatt. För gör han det så blir jag VANSINNIG.

Nåja...

 

Imorgon är vi bortbjudna...IGEN  Denna gången till Lasse o Bodil på grillning. Ska bli trevligt!!!

 

Men nu mina vänner, säger denna dam Godnatt!!

 

Kram!!

 

9/8

Av Marie Svensson - 9 augusti 2013 12:13

Bloggplatsen är konstig idag. Antagligen hela nätet. Är just nu INTE nöjd med Klockarens nätverk.

Hela datan är duktigt trög.

Minns inte heller när jag skrev här sist...haha!! Som vanligt med andra ord...

 

Sitter här o skriver o har Youtube på. Minna älskar musik har jag märkt. Just nu lyssnar vi på Tomten jag vill ha en riktig jul...hm. Fast egentligen är det flera låtar som går emd olika barnlåtar.

Nästa låt är Lilla snigel..

 

Vad har hänt då den sista tiden??

Jo, Robban var ju hos Läkaren häromdagen o som han trodde så var det ett revbensbrott. Men dom gör inget åt det man får härda ut helt enkelt. Han fick utskrivet Citadon.

 

Igår var vi på "Utflykt" med Ingela o Martin. Tanken var att vi skulle köra till nåt fik någonstans mellan Bromölla o K-stad. Det slutade med att Martin körde vilse eller var det kanske GPS:en som vilseledde honom..haha. Men vi hamnade långt in i en skog NÅGONSTANS i närheten av Ivösjön. När GPS:en sa att Destinationen var nådd stod vi mellan två träd typ inne i nån skog...haha. Nu i efterhand skrattar man åt detta, men jag gjorde det INTE igår. Då var jag måttligt irriterad, särskilt när Minna började bli otålig.

Men strunt samma, vi beslöt oss för att sticka till bellas Place i Bromölla istället. Så nu har Minna varit på Restaurang  fö första gången. Hon var hungrig när vi kom dit så jag stack in på dass o ammade henne samt bytte blöjan.

Men maten var god iaf...  

 

Det gick till på köpet hur bra som helst. Nu är hon snart 1 Månad så nu kan vi börja röra på oss lite mer tycker jag. Lite måste man utsätta henne för.

Sen körde vi till EKO. Jag letade efter mössor till henne med det hade dom inga. Men jag köpte en mugg till hennes pappa iaf. Som han själv fick betala...hrm!! Som det stod Världens bästa pappa på.

 

Vi köpte med oss fika som vi sen fikade på hos Ingela o Martin. En trevlig kväll!!!

 

Kom hem strax efter 23. När vi körde hem så fick jag ett sms. Det var Hanne som undrade om vi hade bråttom. What...??? Fattade nada...men då visade det sig att vi hade kört om en bil (Som vi inte kände igen). Det var Nikki som var ute o övningskörde   När vi kom hem...hörde vi en tutande bil på avstånd. Då var det dom igen...

Det visade sig att Nikki hade fått en bil i 18-årspresent, som dom hade varit o hämtat. Jäkligt grann bil o rejäl sådan. Vi stod o snackade med dom en liten stund också.

 

Kom i säng strax innan 12. Ammade Minna o sen sov hon till 04. SKÖÖÖNT!!!

 

Ammade sen igen vid 08...

 

Vid halv 12 stack Robban till sin Jobbcoach o sen när han behagar komma hem ska vi sticka till Klippan o hälsa på Minnas Farmor.

Ikväll OM det finns tid o ork o om vädret tillåter så KANSKE ska vi träffa Ingela o Martin igen o sticka o bada...

 

Ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards