Alla inlägg den 6 augusti 2013

6/8

Av Marie Svensson - 6 augusti 2013 11:08

Ja, då var det Tisdag. Natten ahr varit lugn. men är lite orolig över Minnas andning. Ska ta upp det med BVC imorgon tänkte jag. Hon låter lite täppt o ibland när hon ska andas in så är det precis som om hon får kämpa. Kan ju vara lite trångt i näsan eller nåt. Vill helst inte ge henne näsdroppar innan jag har rådgivit med BVC sköterskan iaf. Hon har ju inga bekymmer under dagtid.

 

Just nu sover hon iaf.

 

Har ringt o efterlyst Emil för en stund sedan. Men han skulle INTE hem nu...haha. Han hade så kul hos Sammy. Men jag pratade med hans mamma som ju också är hans fotbollstränare att han kan komma hem vid 1 o sen kan dom ju leka igen om dom vill. Mest så han får i sig lite Lunch o så. Man vill ju helst se sin son lite också  

 

Robban har precis stuckit ner till VC. Han har tid hos en Läkare där nu vid 11:15. Lika bra o kolla upp det o kanske får han nån starkare värktablett.

 

Själv ska jag sticka o hälsa på, på jobbet i eftermiddag tänkte jag o visa upp lilla Tuttan.

 

Men först ska jag helst hinna Diska o förhoppningsvis även dammsuga innnan Minna vaknar o vill ha mat igen.

Så jag säger på återseende så länge...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards