Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Marie Svensson - 19 augusti 2013 14:42

Då har Emil börjat fyran. Första dagen var jag med honom. Det var en massa information. Emil hade lite svårt för att sitta still så jag fick säga till honom...haha. Men det är väl en massa spring i benen fortfarande efter sommarlovet antar jag.

Hem fick man en massa lappar som skulle fyllas i...plus att han nu kommer ha skåp o framförallt en nyckel att hålla koll på. Ska bli spännade o se hur detta kommer gå...hm!!

Med mig hem hade jag förutom Emil även Noah o Corneliz, så det var bara till o ställa sig o steka pannkakor till dom, för dom var asahungriga...hehe!!

 

Robban tog hand om Minna under tiden jag var borta, men det fixar ju han galant!! Han kände sig rastlös o orolig i kroppen, så jag skickade iväg honom. Så med andra ord är han på flygklubben nu för att ta sig en flygtur. Det lugnar nog honom litegranna. Med sig har han Martin.

Jag tar hand om marktjänsten under tiden  

 

Tänkte snart börja med middagen, men jag väntar nog en stund till med det. Det blir iaf kyckling, sås, potatis o grönsaker idag...blir nog gott!!'

Fast kom på att jag nog får passa på o göra det nu innan Minna vaknar!!

 

Ringde BVC med idag angående hennes matvanor. Vi har ju börjat med tillägg nu, så ville ha lite råd om detta. Jag ska ner dit på en extra viktkontroll nu på Onsdag, känns tryggt!!

Så kan jag prata lite mer med henne om detta samtidigt.

På Onsdag ska jag även träffa Ella inne i stan. Så jag får lite egentid, även så att Ella också kommer hemifrån litegranna. Hon behöver det!!

Ska försöka hitta en klänning som Minna kan ha på dopet under dopklänningen. Emil har till på köpet beställt Gula Jeans så det ska jag också försöka hitta.

Samt lite skolprylar till honom.

 

Nä, nu gick jag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards