Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Marie Svensson - 27 juni 2013 18:08

Då var vi hemkomna igen efter att ha varit en heldag på Tosselilla med Emil, Noah, Nikki o Patrik. Natta åkte emd oss hem sen. Hon var där med Sommarskoj. Nåt som skolan anordnar för dom som går i fyran o uppåt.

 

En mkt trevlig dag får jag säga. Emil var nöjd o då är jag o Robban nöjda.

 

Här kommer lite bilder från dagen..

 

 

Hoppa på studsmattan..

 

                                     

 

Det blev en del bilder trots allt 

 

Har ändå inte lagt upp alla...

 

Nu är Emil lämnad hos sin pappa. Det känns tomt här nu o jag saknar honom så jag kan gå sönder. Det är så härligt här när det är liv o rörelser runt oss.

Men nästa gång han kommer så har han antagligen blivit storebror, för nu ska han vara hos sin pappa i två veckor. Efter det ska vi ha han i två veckor  

Då är det någon som ska byta bajsblöja...haha!!

 

Ha en fin kväll...

 

Kram!!

Av Marie Svensson - 27 juni 2013 08:48

Har varit uppe med tuppen idag också. Käkat frukost. Robban är fortfarande förkyld, men vi håller tummarna att den håller sig i schack idag.

För nu har vi packat väskan o är redo för Tosselilla...

Skriver mer sen!!

 

Ha en fin dag...

 

Sol titta fram så är du så snäll!!

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards