Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Marie Svensson - 20 juni 2013 15:08

Då har man äntligen packat väskan  Nu är jag redo för det stora äventyret som väntar...eller???

 

Ja, bebben är det INTE såklart...hehe!! Köpte det sista på Öb idag, som borste, tandkräm o duschcreme o.sv Nu får det bära eller brista o det var precis det det gjorde innan idag...

 

Jag halkade inne i badrummet o föll ihopa. Då brast allt för mig. All rädsla som jag bär inom mig bara kom över mig. Jag grät o jag grät o jag snyftade. Robban tröstade allt vad han orkade. Hela kroppen skakade. Ni vet jag miste Benjamin i magen i vecka 37 o jag befinner mig i just den veckan nu. Allt uppdagades...liksom!! Men nu känns det mkt bättre o jag kan ta nya tag igen  

Jag vet ju att jag har allt stöd jag kan få av Robban även om rädslan aldrig försvinner. Det är ju som det är o det var skönt o få böla ut ordentligt!!!

 

Nog o detta tjatet...

 

Jag har varit i Glimåkra också idag o hämtat ut dom sista 15 böckerna. Så nu ska jag läsa. Jisses så svårt jag hade för o somna igår kväll, när jag inte hade nån bok o läsa...haha. Istället låg jag o laddade ner en massa appar. B.la en som man kan ha till bebben när den har svårt o somna. Typ lugnande musik...

Inga svårigheter ju att ta bort dom om man tröttnar.

 

Nu har jag iaf käkat Jordgubbar med mjölk o tänkte lägga mig ner o läsa lite igen:)

Ikväll ska vi sticka ut o grilla nånstans. Robban ville flyga litegranna, men det ser inte ut att bli just det just ikväll. Men men, så är det!!!

 

Imorgon är det Midsommarafton, då sticker vi till syrran o firar det där. Ser vi fram emot. Första helnyktra Midsommaren för min del, men vad gör det..haha!!

 

Kram så länge!!!

Av Marie Svensson - 20 juni 2013 08:35

Idag är man uppe med tuppen. Sitter just nu o käkar frukost. Robban han sover!!

Igårkväll kom regnet till slut, med åska. Fast bara lite   Antar att det tänker vara skitväder nu resten av veckan också...med tanke på att det ju är midsommarafton o allt imorgon!! Det slår ju liksom aldrig fel!!

 

Idag har jag tänkt att packa min BB-väska, så slipper man allt tjat från sambon  Det är ju trots allt lika bra o ha det gjort så slipper man fundera mer på det.

Snart går man ju in i vecka 38. Robban har fått för sig att bebbe tänker titta ut imorgon...haha. Tror INTE jag. Jag tror att den kommer vara lika envis som Emil. VÄGRA att komma ut självmant!!

 

Annars idag ska jag hämta resterande böcker o sen handla lite inför imorgon. På Lördag hämtar vi hem Emil igen o sen har vi han till Onsdag. Måste fundera ut nåt roligt att hitta på med honom också dessa dagar.

 

Nä, ha en fin fin dag..kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards