Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Marie Svensson - 4 juni 2013 15:27

Här kommer en bild på våran lilla Ayla

 

 

 

Ganska suddig bild...men jag tyckte den var så cool där hon ligger o bara päser ut sig..haha!!!

 

Hon är föresten 9 år gammal. Hur pigg som helst trots att hon lider av Astma o får Astmamedicin två gånger om dagen.

4/6

Av Marie Svensson - 4 juni 2013 13:19

Ännu en solig härlig dag...

 

 

Idag ska vi till Bm igen för kontroll. Idag ska vi även kolla in järnvärdet. Hatar att ta dessa vitaminer med Järn. Blir så hård i magen av dom.

Ryggen värker också hela tiden, men jag får kränga på mig bältet o se glad ut  

Det märks magen är stor nu o att andningen påverkas markant. Det känns när man går. Men att klaga hjälper inte...

Jag har nu gått in i vecka 35!!!

 

5 veckor kvar...sen tittar du fram lill... vad det nu är..Mollgan!!!


jag har föresten börjat känna av en del hicka från den nu. Den sväljer väl en del Fostervatten kan jag tro.

Blir väl som sin mamma, ständigt en massa tillfällig hicka...haha!!

 

Efter Bm besöket ska vi köra till IKEA o köpa det där skrivbordet som vi hade tänkt. Vi tänkte även käka middag där ikväll.

Imorgn kommer syrran på besök, ska bli trevligt. Har även funderingar på att ställa mig o baka i veckan så man har lite i frysen sen när den lill... kommer!!!

 

Emil hade föresten det jättekul igår. Jag drömde om honom inatt  Han var själv med o spelade, stod i mål. Zlatan sköt mot honom o Emil räddade bollen...MIN GOSSE  

 

Nu ska jag hälsa dagen...

 

Kram så länge!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards