Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Marie Svensson - 2 juni 2013 21:38

Nätet har legat nere halva kvällen...

 

Idag har jag som sagt var stått i kiosken nere på helgevallen. det var kul får jag säga. Regnet hängde i luften hela tiden o till sist vräkte det ner. Var hamnade allt folket då??

Japp, inne hos oss inne på cafeet  

Vi hade massor o göra hela tiden...inte en endaste lugnt stund. Det var kaffe o kaka, Hamburgare, korv...GODIS inte minst. Jag stod mest o sålde kaffe o godis. Loppisen i sig har jag ingen aning om hur den gick...men jag hoppas att dom trots tradigt väder sålde massa.

 

Till slut efter 4 timmar, så hade jag så ont i ryggen att jag tackade för mig. Robban kom o hämtade mig för jag hade ärligt talat inte orkat gå hem uppför den lååååånga backen.

Vi käkade rester...

Kvällen har tillbringats i soffan framför solsidan o våran falska cheescake. Gott var det!!

 

Nu tänker jag tacka för mig...seee ya!!!

 

 

Av Marie Svensson - 2 juni 2013 11:13

Det är lite gråmulet ute idag. Undras tro hur vädret ska bli idag när det är loppis o allt!!

 

Jag ska strax in i duschen o sen sticker jag ner till Helgevallen. Ska ju stå i kiosken idag.

Får hoppas det går bra med att steka Hamburgare o koka korvar. Men det jag är bäst på är ju att stå o sälja gottis såklart..haha!! Det är roligast!!

Ja, det blir en utmaning som heter duga....

 

Nu kallade duschen...ha en fin fin Söndag...kram!!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards