Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Marie Svensson - 19 juni 2013 18:18

Trodde att det skulle regna idag. Men faktikst har vi haft en bra o mysig dag jag o Robban. Vi beslöt oss för att sticka iväg iaf...

Varit en solig o härlig dag!!

 

Först stack vi till Kiviks Musteri där vi kollade runt lite. Mysigt ställe...

 

 

Dom hade en massa olika äppelsorter...

 

 

 

Vi kollade i deras lilla presentbutik där jag köpte te (Såklart)    

 

Sen åt vi på deras lilla restaurang. En Buffe som kostade 85 /person...idag serverade dom lax i nån slags cidersås...mkt gott!!

 

Givetvis köpte vi med oss lite Juice o must från deras lilla butik också  

 

Efter detta körde vi vidare mot Simrishamn   Där strosade vi runt lite. Tog oss varsin god kulglass nere vid hamnen innan vi begav oss hemåt igen.

 

 

En mysig dag med andra ord.

 

När vi kom hem la jag mig i soffan o läste ut min bok. Imorgon ska jag låna resterande böcker av min jobbarkompis Lena o samtidigt lämna tillbaka dom jag redan har läst ut  

 

Ikväll blir det lugnt. Vi ska rosta mackor o kolla TV eller kanske nån tradig film...haha!!

 

Snart är det Midsommar...

 

Kram!!

 

 

Av Marie Svensson - 19 juni 2013 10:03

Idag har Kungaparet o kronprinsessparet bröllopsdag. Till på köpet är det regn som hänger i luften. Mindre trevligt!!!

Ingen rolig dag att vakna upp till faktikst. Jag vill liksom hitta på saker o ting...hatar att bara sitta hemma o glo.

Vi hade planer på att sticka till Kiviks musteri idag. Men nu får vi se om det blir något av med det. Igår satt vi hemma o glodde på film The X-files, samt käkade glass o jordgubbar!!

 

Nåja, jag får väl iaf börja med en Dusch, sen får vi se om vi trotsa regnet eller inte!!!

 

Kram så länge!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards