Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Marie Svensson - 9 juni 2013 13:20

Jag har ju lovat att lägga in lite flera bilder...

 

 

Ingen speciell ordning...så håll till gdo för nu har jag lärt mig hur man för över bilder från min mobil till datan...KANSKE!!!

 

  Bilder från Mörrum förra helgen

 

      När vi var på IKEA i Fredags o Emil käkade Räkmacka med dpm viktiga Äggen!!

 

  En del av våran balkong som den såg ut igår!!!

 

  Jag som solar stora magen...

 

 

9/6

Av Marie Svensson - 9 juni 2013 12:47

Då har man vaknat upp till ännu en solig o härlig dag. Emil sov över hos Noah inatt. Har hämtat hem honom för att han än en gång stack iväg  på nya uppdrag med Noah

 

Igår hade vi en mkt trevlig kväll med familjen Olsen. Vi stack först till Glassbåten i Åhus där vi käkade just glass med alla barnen...   Här sitter Emil försjunken i egna tankar i bilen  

 

Han o Noah har nämligen ingens om helst aning om vart vi ska...

 

 

 

Men lite glass i magen o alla var nöjda o belåtna. Jag fick ÄNTLIGEN mitt efterlängtade mjukglass. Men blev ingen bild på detta, då jag mest spillde...haha!!

 

Efter att vi varit där o gått en sväng vid hamnen, stack vi sen till Campingen. Där har Tina (Våran granne) sin husvagn. Vi passade på att köra ner o hälsa på henne. Vi hade en mkt trevlig kväll där o vi kom inte därifrån förrän över 12 på nattenm. Emil, Noah o Nathalie satt då inne i Husvagnen o mös framför Tv:n. Neyla hade redan somnat!!

 

Tina o Hanne drack Fanta o rose...det ska minsann jag också testa så fort jag kan o har möjligheter. Verkar gott...

 

 

Idag sov vi länge...

 

Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Det får vi se...Emil har iaf kul på sitt håll med hoppborg o sockervadd i Värestorp  

 

See ya...!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards