Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Marie Svensson - 25 juni 2013 16:05

Har varit en väldigt lugn dag. Faktikst ganska så skönt.

Under tiden som Robban var på Af så passade jag på att betala mina räkningar, dammsuga, sätta upp en ny tvättid till imorgon bitt klockan 7 samt så har jag faktikst sagt upp Emils fritidsplats. Fullständigt onödigt att jag ska gå o betala 404 spänn på det varenda månad o han inte ens kommer vara där. Jag får dock betala ytterligare två månader på det men sen är det finito. Skönt!!

Emil o Noah kom instörtande innan idag o dom leker fortfarande.

Idag har dom utförsäljning på lösgodis på Konsum så jag var därnere o köpte massa gottis  

 

Till middag idag har vi haft Lövbiff med pasta. Gjorde en sås med Grädde, svamp o vitlök o lite senap i pastan också...mums!!

 

Passar på att slänga in en bild på min fina mage...är nu i vecka 38!!

 

 

 

Nu ska jag läsa lite i boken tänkte jag del 26 är jag på nu. Nu går det undan känner jag...läser massa massa o kan omöjligt somna utan att jag läst några sidor!!

 

Ha en fin kväll!!

 

Kram!!

Av Marie Svensson - 25 juni 2013 09:43

Lite sämre väder idag.

Robban har precis kört till Af o till sin jobbcoach.

 

Igår hade vi en trevlig dag i Karlshamn o på Krevativum. Där finns massa o göra för både barn o vuxna.

Emil testade en massa som att bygga båtar av smörpaket som man sen kunde tävla med. Robban testade i sin tur fiskesimulator.

Dom fick testa o sitta i ett stridsflyg...ja, det fanns hur mkt som helst.

 

 

 

Här väntar två killar på att få bli insläppta  

 

 

Emil står framför en konstruktion av Världens längsta man, som mätte låååångt över 2 meter. Inte ens taket räckte till!!

 

 

 

Här byggs det båtar av smörpaket..

 

 

Robban testar fiskesimulatorn, tyckte han var kul  

 

 

 

Emil kör båtrace

 

 

 

Emil sitter på ett stridsplan  

 

 

Emil testar cocpiten  

 

 

 

Två grabbar står innanför ett vattenfall!! jag testade också detta, lite smått nervös över att bli blöt  

 

 

En bra dag!!

 

Vi var på vägar hem med tre ungar i våran lilla bil igen halv 6 på kvällen!!

 

Emil har sovit över hos Noah inatt. Antar att dom kommer instörtande snart...haha!! Goa fina ungar!!

 

Idag händer nog inte för mkt skulle jag tro. Blir en lugn dag. På Torsdag hoppas vi dock på vackert väder då vi ska till Tosselilla.

Imorgon blir det ett extra besök hos BM för våran del dock. Hoppas bebben har lagt sig till rätta då  Fast det tror jag dock inte  

 

Ha en fin dag!!!

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards