Alla inlägg den 7 juni 2013

7/6

Av Marie Svensson - 7 juni 2013 22:43

Har precis kollat på en av dom bästa filmerna som finns enligt mig själv. Nämligen Vid din sida med b.la Julia Roberts...

 

 

 

Har sett den hur många gånger som helst o ikväll gick den på trean.

 

Annars idag har vi hämtat Emil. Som jag har saknat honom  

Direkt in till stan körde vi sen o köpte nya Fotbollsskor till honom o benskydd på Intersport.

Jag gillar den affären för jag har alltid blivit så trevligt bemött därinne. Dom tar väl hand om sina kunder. Iaf inne i Kristianstad...

Emil valde dessa skorna denna gången...

  O dessa benskydd...

  Grannt ska det vara...:))

 

Kom faktikst ganska billigt undan ändå. Skorna kostade bara 349 o benskydden 180. Sen hade vi lite medlemsrabatt också på 100 spänn...

Även om det kändes ganska onödigt att behöva köpa ytterligare ett par nya skor p.ga nån IDIOT som snodde dom andra.

Men men så är det. Samhället byggs upp av många oärliga människor tyvärr...dessa ska iaf hållas i HÅRT.

 

Efter stan körde vi till IKEA...IGEN...japp, vi är snart stamkunder där...haha. Vi köpte idag hyllr som vi monterade upp på väggen ovanför vårt nya skrivbord. BLev jättebra. Men Robban är inte helt nöjd ännu så han ska göra om det imorgon har han tänkt.

Jag köpte nytt spjälskydd...o en mjuk fotboll till Emil.    

 

Vi käkade även där.

 

Efter det körde vi hemåt igen. Vi beställde Pizza till middag ikväll...

 

Imorgon har Emil Match mot Hässleholm..heja, heja!!!

Sen har vi planer på att sticka till Hanaskogsbadet o bada lite i deras utebad...vi får se vad som händer eller vad vi känner för.

Men nu ska jag strax lägga mig klockan har hunnit bli ganska så mkt.

 

Natti, natti!!!

 

Kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards