Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Marie Svensson - 3 juni 2013 22:05

1-0 Till Sverige ikväll...

 

Tror nog att Emil är lyrisk ikväll  

 

 

 

Ska bli kul o höra hans berättelse på Fredag när han kommer igen  

 

Vilka äventyr han får vara med om, min lille gosse!!

 

Men nu säger jag godnatt. Ses imojjon!!

 

Kram!!!

 

 

Av Marie Svensson - 3 juni 2013 20:05

Ja, den där spjälsängen...nä..jag säger inget så har jag ingenting sagt!!!

 

Vi har trots det haft en härlig o solig dag i bilen. Jag har haft svinont i ryggen...kvittade hur jag än satt. Irriterad över den var jag...haha. Stackars Robban  

 

Vi hamnade till slut i Mörrum. Där har dom et Laxmuseum o man kan även fiska b.la Lax där. (det där lät konstigt)...ett DAGSkort där (För att fiska) kostar "bara" 600 spänn...prutat o klart. Tror vi hoppar över tankarna på att fiska där...vad ett årskort kostar vill jag inte veta.

Men jättefint var det där...

Jag har tagit bilder idag från min mobil o jag ska lägga upp det. Robban måste lära mig hur man gör först bara.

 

Föresten här är en relativt nytagen bild på mig o min nya frilla...

 

 

 

Det har jag ju lovat er nu ett bra tag...

Det kommer mer sen efter hand. Men som sagt jag har mkt o lära mig från nya mobilen.

 

Vi körde sen lite rundor här o var. Hamnade b.la i Hällevik, där vi stannade utanför deras Camping. Där har jag lite barndomsminnen ifrån, då jag var på läger där i sjuan. Kommer bland annat ihåg att vi cyklade från Hällevik till Sölvesborg o tog sen båten över till Hanö också vid något tillfälle. Där är iaf jättefint om somrarna.

 

Men det var genomavarmt i bilen så vi körde hemåt sen o fixade ihop lite grillad kyckling o sallad. Gott!!!

 

Ikväll är Emil o kollar in Sverige-Makedonien i Malmö med hans fotbollslag. Tror han o grabbarna har hur kul som helst  

 

Önskar er en fin kväll..kram!!!

 

 

Av Marie Svensson - 3 juni 2013 10:42

Ny härlig dag. Solen skiner.   Jag har dagen till ära dragit på mig en klänning  

 

Idag ska vi köra till Pelle, för att hämta hem spjälsängen. Har egentligen ordnat en annan, men vi måste ju ha hem denna också. Hur konstigt det än låter...tänker inte gå in på några detaljer.

 

Vi har även planer på att sticka till IKEA idag eller imorgon vi får se. Vi ska köpa oss ett annat skrivbord, som vi kan ha ha i sovrummet. Här är väääääldigt trångt kan jag säga.

Vi står i kö på ett större boende, men jag är grymt kräsen av mig o vägrar bosätta mig i en liknande lgh en gång till. Nästa gång jag flyttar tänker jag antingen bo i hus, eller i Marklgh. Inget annat duger åt mig.

Just nu bor vi i en trea på tredje våningen i ett hyreshus. INTE bra!!!

 

Vad som annars händer idag har jag ingen aning om, det får dagen utvisa. Den som lever får se...

 

Ha en fin dag...kram!!!  

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards