Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Marie Svensson - 8 juni 2013 17:24

Visst är dom vackra

 

 

 

Bilden är tagen från min mobil via Tv:n

 

Vi har käkat mat nu o snart blir det Glassbåten i Åhus med oss o hela familjen Olsen. Grabbarna vet bara att vi ska iväg någonstans, men inte vart...så det blir en glad överrasskning för dom.

8/6

Av Marie Svensson - 8 juni 2013 12:59

Idag är det stort Bröllop o vi alla är bjudna...Tja iaf framför Tv.N om man känner för det o det gör jag!!

 

Med andra ord så Gifter sig våran egna Prinsessa Madeleine o hennes prins i Slottskyrkan klockan 16:00.

 

 

Givetvis önskar jag dom all lycka o välgång  

 

 

Idag har även Emil spelat Match mott Hässleholm. Tyvärr hängde grabbarna inte riktigt med idag så det blev förlust med 5-3. Men lika glada för det var dom...

 

 

 

Vi tog med oss Noah hem o nu har dom kul.

 

Vad vi sen hittar på under resten av dagen har vi ingen som helst aning om. Tanken var ju att vi skulle sticka till Hanaskogsbadet idag men vädret är inte det bästa idag så det hoppar vi.

Vi får se vad som händer...

 

Tills dess önskar jag er alla en fin Lördag..kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards