Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Marie Svensson - 26 juni 2013 21:38

Nä, minsann o dar. Nu har jag o Emil varit o firat Natta på hennes 11 årsdag. Fick god fika där också.

Robban stannade hemma o graderade sig. Han är ju som bekant lite förkyld. Håller alla tummar jag kan att vi ska kunna köra till Tosselilla imorgon bitti. Men än så länge så ska vi det iaf..

Det enda som hindrar oss nu är att Mollgan vill ut eller att Robban blir sämre under natten.

Emils kommentar var iaf: Även om bebisen kommer så kan ju vi åka till Tosselilla iaf...haha.

Eh...nä...det kan vi INTE isf!!

Nä, då får den stanna kvar tills på Fredag sa han...goa unge!!!

 

Sparkar o håller låda gör den iaf...det får den göra så mkt den vill.

 

När jag o Emil gick hemåt i den låååååånga uppförsbacken från Natta ikväll frågade Emil mig:
Mamma, vad är det??

Jag: Ja du Emil...vad tror du själv?? Tänk dig själv, hur det känns att gå runt med ett stort Bowlingklot mellan benen..

Emil: Hårt...

 

Nu ska jag lägga mig o påbörja del 27.

Kram!!

...

Av Marie Svensson - 26 juni 2013 13:49

 

 

En del stämmer bra in på mig. En del mindre bra  

Av Marie Svensson - 26 juni 2013 10:48

Robban var gullig o tog tvätten imorse vid 7  Själv fick man sova ut till 8. Skönt!!!

Väckte sen Emil o sen for vi in till stan o till BM.

Allt såg bra ut. Bebben är fortfarande rörlig men det är INTE mkt kvar nu tills den fixerar sig. Fast envis är den  Vill inte riktigt. Några sammandragningar så kanske...

Bm visade mig hur man kunde känna på det lilla huvudet o det var en häftig känsla o jag tror jag kände lite av axeln också  

 

Emil fick höra hjärtljuden  Givetvis vi andra också!!

 

Status:

 

Huvud: Rörligt

Fundusmått: 37 cm

Blodtryck: 115/80

Hjärtljud: 136

 

Efter detta körde vi hem igen. Ute regnar det. Robban är förkyld. Jag har köpt hem citron som jag tänker tvinga i honom o halstabletter. Denna dagen får han gradera sig ordentligt. Jag hoppas verkligen vi slipper ställa in Tosselilla imorgon. Har liksom lovat Emil detta.

Det kommer bli en lugn dag. TVätten hänger på tork o det får den göra en stund till innan vi hämtar upp den.

Natta fyllde 11 år igår. Eventuellt sticker vi dit o grattar henne lite senare. Annars får det bli imorgon. Vi får se!!

 

Ha en fin dag!!

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards