Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Marie Svensson - 1 juni 2013 20:18

Jisses, som det har regnat idag. När vi kom till Broby o precis hade prkerat vid Marknaden, så började det störtregna. Jippie!!! Jag ville fan bara hem...

Men vi ställde oss under ett tak. Sen lugnade det ner sig o då gick vi till Marknaden iaf. Regnet fortsatte dock en stund till.

Strosade rundor där ett tag. Jag kollade på skyddskal till min nya fina moil. Hittade o testade ett, men det klickade liksom inte. Alltså 100 spänn för ett sketet skal...njaee!!! Jag köpte marknadsgodis istället o Robban köpte en rökad korv o Chai te.

Ingela o martin köpte sylt...

 

Efter det körde vi til Glimåkra o pizzerian där vi käkade med jobbet förra Fredagen. Men personalen hade nog gått på semester eller nåt...för dom syntes inte alls till där så vi stack därifrån. Istället körde vi till Bellas Place i Bromölla. Ett mysigt ställe med 50-tals stil.

   

 

Jag gillar ju lite annorlunda ställen. Så det var kul att besöka det här stället   Härlig 50-tals musik hade dom också!!!

 

Vi beställde Hamburgare...Rockabillyburgare, dom andra tog cola o jag en Milkshake med Jordgubbssmak.

   

 

Ja, det var ju inget Mc-donalds skit iaf...

Men visst, priset var ju också bra...135 spänn för denna Hamburgare...men men, man måste kunna unna sig lite då o då.

 

Vi hann också med en sväng inom EKO också. Jag köpte där Neutral tvättsåpa   både för Kulör o vittvätt. samt sköljmedel. Detta ska vi ha till bebbens kläder som vi snart måste få tummarna loss o tvätta upp.

Köpte även shampoo o en tavla med ett fint citat...

 

En vän är den som känner dig som du är

förstår var du har varit

accepterar vad du har blivit

och ändå

låter dig varsamt växa

 

jag älskar Citat....

 

 

Sen körde vi hem o nu är vi här!!

 

Kvällen kommer antagligen bli i soffan med en film KANSKE. Jag är inte så mkt för att glo på film. jag är extremt kräsen av mig när det gäller det...för den delen så har jag en tendens att alltid somna när jag lägger mig tillrätta.

 

Imorgon ska jag stå i kiosken på Idrottsplatsen. Ska vara där vid 12. Hoppas det blir kul o att det kommer massvis av folk  

 

Önskar er en fin Lördag...kram!!

Av Marie Svensson - 1 juni 2013 11:35

Måste säga att jag är såå jädrans trött på att behöva ändra teckensnitt varje gång jag kommer in här.

Börjar jag skriva så är det så smått så smått. Varför kan det inte bara vara fixat o klart...

 

Vi blev fort klara med vårat lass till Loppisen. Så nu har vi skänkt det också...skönt!!! Ska jag bara ta reda på hur dags jag behöver vara nere på idrottsplatsen imorgon då den riktiga loppisen drar igång. Jag ska ju stå i kiosken är det tänkt.

Tänker dock inte stå där hela dagen, det orkar jag helt enkelt inte. Det räckte att vi var på Väla o IKEA i Torsdags. Då fick jag sååå jädrans ont i ryggen. Men några timmar kan jag alltid ställa upp...

 

Snart kommer Ingela o Martin o då ska vi sticka till Broby Marknad.

 

Härliga soliga dag...

Av Marie Svensson - 1 juni 2013 08:20

Då har vi kommit i i Juni Månad!! Vi är uppe med tuppen. Robban står i duschen. Runt 9 halv 10 kommer Hasse med sin Lastbil. Sen kör det igång...

 

Hej hopp...

 

Hörs senare...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards