Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Marie Svensson - 23 juni 2013 16:33

Nu är jag här igen. INGEN bebis i antågande som jag sa...

 

Jag har inte gjort några inlägg här på några dagar. Jag har valt att inte göra det av personliga själ o jag tänker INTE berätta varför. Det angår bara oss själva o våra närmsta...

 

Från det ena till det andra som hoppas jag att ni har haft en underbar Midsommar. Ätit massa sill o päror samt givetvis massa jordgubbar. Det har vi gjort nu i två dagar i sträck. Sill o potatis kan man äta i det oändliga  det tröttnar man aldrig på!!!

 

Jag o magen mår iaf bra...det sparkas för fullt...pockar på uppmärksamhet. Imorgon sticker vi med Emil till Krevativium i Karlshamn. Jag brukar vilja ha vackert väder...men just imorgon önskar jag ett skitväder...haha!! För det är inomhusaktiviteter där nämligen!!! Massa teknik...man kan lära sig o tillverka papper o allt möjligt. Kul  för både barn o vuxna. Vi ska dit med Noa o Nikki o Nathalie också. Blir förhoppningsvis en fin dag!!!

 

Kan ju även passa på o lägga in lite fina bilder från i Torsdagas när jag o Robban stack o grillade själva på kvällen...

 

 

     

 

En fin kväll...

 

Nu ska jag fixa lite mat till oss. Det blir rester!!

 

Jag vet dock inte när jag skriver nästa gång, men antagligen eftera tt vi varit i karlshamn imorgon o då kommer förmodligen en del bilder också!!

 

Kram så länge!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards