Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Marie Svensson - 31 maj 2013 22:27

Kudden kallar på mig allt vad den pallar. Vi har precis kollat på en Dansk Film, jagden...eller nåt heter den. Ganska bra som handlar o en kille som jobbar på ett Dagis. Han blir oskyldigt anklagad för pedofoli (Stavas). 

Man blir minst sagt förbannad. Filmen var bra, men ett knepigt korkat slut...

 

 

 

Till detta smaskade vi på gottis. Nämligen frukt (Kiwi o banan), med vit riven choklad som vi värmde i ugnen. Till detta hade vi vaniljglass....såååå gott!!!

 

  Ungefär så här ser detta ut...

 

Men nu säger jag godnatt. Imorgon ska jag ta nya tag. Har varit en händelserik dag...älskade fotvården. Men jag har också varit väldigt ledsen o gråtit en hel del ikväll. Det kan jag inte förneka. Ibland måste det bara få lov o komma ut...

Över vad säger vi inte här...det får vara min hemlighet.

 

Imorgon är det föresten även Broby Marknad. Ska försöka hinna med o besöka den också mitt i allt stök...haha. Ingela ville nog hänga på  

 

Natti, natti!!!

Av Marie Svensson - 31 maj 2013 18:33

Då har man varit på Fotvård idag.   Var helt underbart!! Kan varmt rekommendera Östermalms Fotvård inne i kristianstad.

Mina fötter känns numera som nya  

 

Fick först sitta i ett varmt fotbad. Därefter tog hon bort alla döda hudceller, klippte naglarna o slipade. Filade hela foten o hälarna. Till sist fick jag en härlig o avkopplande massage. För mig hade hon fått hålla på hur länge som helst...haha!!!

 

Robban hämtade mig...

 

Sen bar det hemåt igen. Fixade Biffar till middag med sås o potatis, samt Haricots verts.

Min spjälsäng skulle komma ikväll...men den lär jag få se efter i himlen eller nåt. Den kan jag antagligen glömma, så nu får vi fixa en annan nånannnanstans...

 

Imorgon har vi iaf hjälp av Martin, Ingela o Hasse att få undan lite möbler från Förrådet ikällaren. Vi ska lämna det på loppisen nere på idrottsplatsen. Ska bli skönt o få undanröjt litegranna där.

 

 

 

Av Marie Svensson - 31 maj 2013 10:29

Sista dagen på denna månaden.

 

Riktig sommardag är det också, det tackar vi för  

 

Jag ska strax diska upp lite här, sen in i duschen. Sen måste jag faktikst ner till affären o köpa ett par tunna strumpor som jag ska ha me dmig till Fotvården. Dom ska nämligen smörja in dom o då ska man tydligen ha strumpor på sig efteråt. Ska iaf bli skönt o få bli lite ompysslad.

 

Önskar er en fin fin dag...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards