Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Marie Svensson - 17 maj 2013 22:38

Har haft en jättemysig dag idag. Jag o Robban stack in till stan vid 15. Vi träffade på INgela o Martin inne i stan. Fikade på Cafe Duvanders...mysigt ställe. Vi satt på deras uteplats.

jag tog en hallon o chokladmousse, Robban en hallonbakelse. Till detta tog vi Te, kaffe o vatten. Martin o Ingela tog varsin macka o negerbulle. (Jag vägrar säga chokladbulle, då det alltid har hetat negerbulle) Mysigt o gott var detta  

 

Efter fikat, stack jag o Ingela till HM. Där kunde jag inte låta bli att köpa lite smått o gott till Mollgan. Detta blev det idag...

       

 

tyckte det var så sött med grodorna  Köpte även två amnings BH:ar...   Jag köpte den två pack för 199.

 

Martin o Robban stack till Kjell o Compani..

 

Efter detta skildes vi åt. Men det har varit en mkt trevlig dag. Vi körde vidare till Biltema o Willys. Handlade lite mat inför imorgon. Ev kommer Pelle o Mamma hit på lite mat o cheescake. Får hoppas det löser sig med bilen för hans del.

Vi själva har myst med Kinamat idag. Jag slog på stort med Vårrulle till förrätt o tre små rätter till huvudrätt o Friterad banan med glass till efterrätt...smaskens var det!!

 

Kan inte säga annat än att jag är nöjd med dagen som har varit...en bra Födelsedag...o väldans lugn. Precis så som jag vill ha det!!!

 

Robban passade på att ta en magbild...

 

 

 

Jag är idag i vecka 32+0

 

Om  in graviditet för övrigt så kan jag säga som så att den flyter på ganska problemfritt. Men på nätterna har jag svårt för att vända mig. Det gör ont i höften tycker jag o jag har svårt att ta mig upp på mornarna. Men det är smällar man får ta...

Saknar att kunna ligga på magen.  

Nu ska jag natta mig...läsa lite i min bok o sen sova!!

 

Kramiz!!

 

 

Av Marie Svensson - 17 maj 2013 13:50

 

 

jaha, då var man ett år äldre idag då   Eller kanske yngre..haha!! Strunt samma. Man fyller iaf år idag......28 eller nåt!!!

 

Jag blev uppvaktad med härlig allsång av en jobbarkompis imorse. Sen var det flera stycken som grattade mig  

Man blir lite varm i hjärtat av detta!!

TACK!!!

 

Fick även en fin blomma av en annan jobbarkompis igår   Gulligt!!

 

När jag kom hem väntade en bamsekram o puss av mitt   

Fina Robban!!

I present fick jag ett presentkort på Kappahl, jättefina guldöronhängen i form av två duvor. Slutligen fick jag ett presentkort på Fotvård av både honom o av Pia. Ska bli superhärligt....TACK fina ni!!

 

Strax ska jag bege mig in i duschen o sen ska vi köra in till stan o träffa Ingela o Martin. Vi ska ta en fika ihop. Ska bli trevligt!!

Jag vill inte fira på nåt särskilt vis!! Fyller ju inte jämt...

Brorsan o mamma kommer imorgon o kanske syrran på lite mat o tårta. Annars blir det inget särskilt alls...

Ikväll ska vi beställa kinamat o mysa!!

 

Ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards