Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Marie Svensson - 26 maj 2013 21:51

Mina favoriter i Eurovision song contest 2013

 

UKRAINA

 




RYSSLAND

 



VITRYSSLAND

 



NORGE

 



DANMARK

 



Sist men absolut inte sist...SVERIGE

 



 

Av Marie Svensson - 26 maj 2013 17:43

Idag har man gjort en massa känns det som  

 

Kom på att Emil ska på Utflykt till Wanås imorgon med skolan. Hade helt glömt bort detta. Fick ställa mig o göra Pizzabullar...

 

 

Men det gick bra o smidigt!!

 

Goda blev dom också  

Ska bara bre några mackor också o sen fixa en rejäl matsäck till honom. Dom får nämligen ingen skolmat.

 

Av Emil har jag fått jättefina blommor idag o ett fint kort...    

 

Sen fixade han ihop en tårta alldelses själv också till mig...

 

   

 

Har jag inte VÄRLDENS BÄSTA son så säg  

 

Älskar dig Emil...över allt!!

 

 

 

Till middag idag åt vi rester från gårdagen. Alltså kasslern!!

 

Emil har badat o sen blir det mys med Tårta o film ikväll. Mer behöver jag inte!! Jag är hur nöjd som helst!!!

 

Imorgon kommer förhoppningsvis Pelle med våran spjälsäng som han har sprutmålat vit. Kvart över 5 imorgon kväll ska jag även klippa mig. Har funderingar på att klippa det riktigt kort. Ska bli såå skönt.

Ungefär som denna frillan hade jag tänkt mig...

 

 

Eller kanske så här...

 


Jag kanske kommer se för jävlig ut. Jag kanske inte alls kommer att passa i nåt sånt. Men nu vill jag testa. Det får bära eller brista.

På Onsdag ska jag in o träffa Ingela o hon ska slinga håret på mig igen. Härligt!!! Blont blir det!!

 

Nu önskar jag er en fin fortsatt Söndag!!

 

Kram!!

Av Marie Svensson - 26 maj 2013 11:13

 

 

 

Vill önska alla mammor en riktigt fin Morsdag  

 

 

 

Tycker den är så fin!!

 

Lägger även in denna, för den passar mig så bra just nu...

 

 

 

Kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards