Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Marie Svensson - 14 maj 2013 20:25

Då har vi varit på sista Föräldraträffen idag då:) Idag var det bara vi o ett par till samt en ensam mamma. Idag pratade vi en hel del om amning o kollade på en film om just det.

Sen diskuterade vi manligt o kvinnligt också. Ganska träffande ibland...haha.

 

Efter detta handlade vi o sen körde vi o hämtade Emil hos Noah. Han hade såklart som mest roligt in studsmattan när vi dök upp  

Hemkomna igen satte jag igång med att steka pannkakor, fixa mackor o matsäck till Emil. Mitt i allt käkade vi korv med mos. Jag förhörde Emil på veckans ord. Skrev plan inför ett kommande utvecklingsamtal tillsammans med Emil.

Imorgon ska Emil tillsammans emd sin klass åka till Malmö o kolla på Genrepet inför Eurovision song Contest. Tror alldelses säkert att detta kommer bli en häftig upplevelse för dom allihopa  

 

Men jag kommer att sakna min Emil   Jag ser ju inte honom på 9 dagar nu. Men men det går fort...snart är han hos mig igen!!!

 

Imorgon blir det även en hektisk dag. Robban ska på Arbetsintervju igen i Malmö, klockan 13. På kvällen ska vi sen hjälpa till på Bilbingo. Jag ska sälja lotterna o Robban får springa mellan bilarna...hihi!!! Vad gör amn inte för vårat IFK Knislinge   Framför allt, vad gör man inte för sitt barn?? Det gynnar ju hans fotbollsklubb!!!

Men nu ska minsann jag ta mig lite glass o krypa upp i soffan med min sambo o son!!

 

ha en fin kväll...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards