Alla inlägg den 27 maj 2013

---

Av Marie Svensson - 27 maj 2013 21:39

 

 

 

 

LÅT NATTEN SOM KOMMER GE DIG RO O VILA

 

IMORGON ÄR EN NY DAG....

 

 

Av Marie Svensson - 27 maj 2013 19:12

Konstig dag har det varit idag. En helt vanlig Måndag o jag skulle ju i vanlig ordning stuckit till jobbet imorse. Men inte idag. Jag har SEMESTER!!

Något är inte som det ska vara eller i sin vanliga ordning. Hjärnan vill inte koppla att jag inte ska till jobbet mera på ett bra tag.

Men men, jag tror jag kommer vänja mig ganska så snart trots allt  

 

Idag har Emil varit på Utflykt med skolan. Dom har gått till Wanås slott. Kollat in konsten där. Detta är något som dom gör varje år. Han hade en rejäl matsäck med sig.

Men till min stora fasa så upptäcker jag när han är hemkommen igen...han har bara ätit TVÅ mackor o sina vindruvor o lite dricka MER. Blev faktikst lite arg på honom. Han har alltså inte fått någon som helst mat i skolan idag, just därför packade jag ner pizzabullar till honom också. Men dom hade han inte ens rört....Grrr!

Jag hade ett allvarligt snack med honom idag, om hur viktigt det är att äta ordentligt. Jag tror o hoppas att han fattade. Gör man inget åt det nu så kan det ju faktikst få katastrofala följder...

Skitgrej kanske..en engångsgrej kanske...må så hända. Men för mig så är det viktigt att man äter ordentligt. Särskilt för växande barn.

Sen gjorde han sin Engelskaläxa o övade även på sin matte. Gav han ett ordentligt mellanmål också.

Till middag hade vi Kycklingfile inlindat i bacon...gott!!

 

Sen har jag även klippt mig o som vanligt blev jag helnöjd  

Jag ska slinga håret hos Ingela på onsdag så jag väntar med att lägga in bild tills dess. Men det blev som jag hade tänkt mig...ja iaf nästan!!

 

Imorgon händer inte så mkt...inte vad jag vet iaf. Blir nog en ganskla lugn dag. På Onsdag ska jag på Utvecklingsamtal med Emil. Sen slinga håret. På Torsdag ska jag bjuda jobbarkompisarna på frukost o sen bär det av till klippan o hälsa på robbans mamma. På Frddag ska ajg utnyttja mitt presentkort på Fotvård. Ska bli så göttans  

 

Men nu blir det en stund i soffan innan jag ska lägga mig. Lite kvällsfika till oss också kanske skulle inte sitta helt fel.

Sen blir det sängen o boken. Är på del 20 nu.

 

 

Nu önskar jag er en fin fin kväll...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards