Alla inlägg den 8 maj 2013

8/5

Av Marie Svensson - 8 maj 2013 18:54

I morse klockan 8 var jag o Robban på plats på VC igen. Hos BM. Jag fick min "Goda" drink o den svepte jag snabbt. Sen var de bara o vänta. Jag fick väga mig o jag hade gått upp 400 gram sen sist, så nu väger jag 65,5. Bm kommenatr var när hon såg min vikt...jaha, där har vi det tunga artilleriet...haha. 65 kg. Det är vad dom flesta bukar väga när dom skrivs in...hihi!! Urinprovet såg även det bra ut...skönt!! Fundusmåttet var bra o bebisen ligger tvärs över hela magen....som jag misstänkte med andra ord...haha. Bm trodde inte att den skulle fixera sig förrän det var dags o föda...tror inte jag heller. Hm...

Nu undrar ni säkert om själva glucosbelastningen gick bra?? JAPP, jag blev godkänd. Men jag ligger på gränsen. Idag fick man inte ligga över 10 o jag låg på 9,5. Men det känns skönt iaf

Förmodligen inte mkt som jag kan påverka tyvärr då det även finns i släkten. Får jag det så får jag det...men jag tänker iaf inte påverka det på något vis att FÅ det frivilligt.

Nåja, det smakade iaf gott med frukost efteråt iaf. Sen skjutsade Robban mig till jobbet o jag jobbade i 4 timmar.

Nu är man långledig...ska bli sååå skönt o på Fredag kommer Emil igen...älskade unge<3

Imorgon ska vi storhandla på Citygross o passa på att hälsa på i Hörby också, när vi ändå är i krokarna. Ev sticker vi inom Sösdala också.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Förmodligen så lite som möjligt...

Kram på er så länge!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards