Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Marie Svensson - 5 maj 2013 21:54

Då har man gjort 80 bullar. Några med vanilj o några med rivet äpple i. Båda lika uppskattade av Robban:)

Jag vet en till som kommer jubla...

 

EMIL

 

Han är tokig i kanelbullar  

 

Vad gör man inte för sina hjärtan<3

 

 

 

Nu ska jag iaf lägga mig. Imorgon är det en ny vecka igen med jobb. Ska läsa några sidor i boken som jag läser. Jag läser nämligen en serie som heter Hannah, en släktsaga. Mkt bra!! Den är på 40 delar o jag har läst 17 nu. Började på 18 idag...

 

Nu säger jag gonatt o på återseende //  

Av Marie Svensson - 5 maj 2013 18:00

Nu är vi hemkomna igen efter att ha  varit hos Pelle. Det har varit en härligt solig dag. Vi har iaf hunnit slipa ner spjälsängen idag o nu återstår bara tvätt med lacknafta o målning. Sen är den klar:)

Handlade lite på Willys där också o sen beställde vi hem mat. Pelle o Robban pizza o jag rödspätta.

Nu har vi som sagt var kommit hem igen o jag har fått för mig att baka kanelbullar med rivet äpple i nu ikväll. Får se om jag lyckas med detta...hm. Robban är iaf nere i affären just nu o handlar ingredienser till detta bak.

Varför kan inte jag bara vara tyst o hålla käften...:)

Nu kommer iaf lite bilder från gårdagen...

 

       

 

Bilder från en härlig kväll...

 

Nä bilder kommer sen på mitt bullbak...

 

Kramar//  

5/5

Av Marie Svensson - 5 maj 2013 10:36

Sov länge idag. Ända till 9. Käkade frukost med Robban, o satt o snackade en massa!! Om en timme ska vi köra till Pelle o spraymåla spjälsängen vit. Jag gillar ju inte vitt, men på spjälsängen kan det gå an.  Jag kommer ju ha en hel del andra färger i sängkläder o spjälskydd istället som döljer den vita färgen:)

  Jag lägger upp våran säng sen när jag fotat den.

Bilder från gårdagen kommer också upp senare. För tänka sig. Jag kom ihåg kameran denna gången...haha!!!

 

Vi hade föresten en mkt trevlig kväll igår. Vi grillade kött o majskolvar. Hade potatisgratäng till o sallad...mums var det!! Sen fotade Martin oss när Robban höll om min mage. Blderna blev lite sådär. Han är ju ingen proffsfotograf om man säger så...hihi. Men vad gör det!! Jag ville medst ha lite minnen, då jag aldrig fått såna bilder tidigare!!

Vi kollade film senare. Martin, Ingela o Robban drack öl, vin o Whiskey. Jag drack citronvatten:) Jag o Ingela somnade i soffan mitt i filmen...

 

  

 

En trevlig o mysig kväll hade vi iaf o det är huvudsaken. Plus att det var en underbar kväll...

Nu ska jag slänga mig i duschen. Bilder kommer senare under dagen. Ha en fin Söndag...kram// Smurfen  

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards