Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Marie Svensson - 28 maj 2013 21:45

 

 

Hade tänkt mig en avkopplande kväll. Men icke...haha. Halv 9 ringer Mobilen. Sen kommer Hanne o Nikki farandes upp hit.

Det blev till att fixa med ytterligare en grej till Emils klass till avslutningen. Men nu är det inte mera att fizxa med. Jo, lite till såklart. Men det största är iaf fixat nu  

 

Men NU tänker jag lägga ryggen på min spikmatta   o läsa min bok. Har börjat på del 21 nu..

 

 

 

Natti natti!!

Av Marie Svensson - 28 maj 2013 18:50

Nu har vi varit en tur i Tydinge med Emil o Noah o kollat in lite bilar. Det var inte många bilar där ikväll alls o inte mkt o glo på om jag får säga det själv.

Men glassen var iaf god  

 

 

 

Här handlas det godis  

 

Robban har hittat våran nya Familjebil    

 

 

 

Vi stannade knappt en timme o Emil lånade min kamera...  

 

Han fick iaf med en del av mig...haha

En bild till...  

 

Ja, lite av Robban syns iaf i backspegeln   O för övrigt får jag nog säga att det var en ganska fin bid.

 

sen skjutsade vi hem Noah. Jag har duktigt ont i ryggen ikväll. Så att slänga sig i soffan känns inte helt avlägset just nu.

En hektisk dag är nu till ända...


Imorgon väntar nya Äventyr!!!

 

Tack för mig!!

Av Marie Svensson - 28 maj 2013 14:18

Jisses, som vi har tvättat idag o rensat här hemma. Jag är helt slut. På Lördag är det Loppis nere på Helgevallen, våran Idrottsplats. Då har vi planer på att skänka en del möbler som vi har nere i förrådet. Vi MÅSTE helt enkelt ha platsen. Vi har knappt med plats som det ser ut här nu...snart kommer Mollgan också o då måste allt vara fixat o klart här. Finns ingen tid att förlora.

Sen Robban flyttade hit i December...(Vi blev sambos då, efter 5,5 år tillsammans) hade ju även han en massa grejer med sig o jag hade en massa prylar. Vi fick kompromissa o slänga ner en del i förrådet ifall nån ville ha det, men ingen hämtar det så då får det va helt enkelt.

 

Nu har Robban kört för att hämta Emil o Noah från skolan. Sen ska dom ner till Konsum o förhoppningsvis får dom kolla övervakningskameran o se om dom kan känna igen vem som snodde hans väska häromdagen. Det har tydligen varit en hel del stölder av diverse Fotbollsprylar. Så förhoppningen är ju att man kan få stopp på detta nu...

 

Själv ska jag ställa mig o diska o fixa med maten som idag blir Spagetti o Köttfärssås. Ikväll tar vi ungarna ner till Tydinge o kollar in gamla fräcka bilar...  

 

Det kallar jag bilar o en sån skulle man haft  

 

Fast min dröm är en sådan här...

  En pippigul bubbla...

Av Marie Svensson - 28 maj 2013 11:12

Tänkte här lägga in magen vecka för vecka i tecknad version...

 

   vecka 4

 

  Vecka 12

 

  Vecka 16

 

  Vecka 20

 

  Vecka 24

 

  Foster vecka 24

 

  Vecka 28

 

  Vecka 32

 

  Vecka 36

 

  Vecka 40

 

Ni ser skillnaden vecka för vecka o hur livmodern växer mer o mer för varje vecka. Jag befinner mig i vecka 34.

Av Marie Svensson - 28 maj 2013 09:10

 

 

Härligt sätt o vakna på va...haha!!

 

Själv vaknade jag av ett sms. Det var Hanne. Hon ville att jag skulle följa med till skolan idag o lämna lite lappar till Emils klass. Klart man ställer upp, så nu har vi gjort detta.

Jag o Hanne är ju klassmammor o vi har lite planer inför skolavslutningen  

Vad för planer avslöjar jag inte nu...kommer senare!!

 

Idag ska det tvättas här så det står härliga till...  

 

Vi har massa tvätt som måste gås igenom innan Bebben kommer. Sen måste vi även tvätta alla bebbes kläder o sängkläder också så även det är klart tills den anländer!!!

 

Tvätt, tvätt, tvätt!!!

 

Men nu ska jag ta mig en frukt...känner att magen min suger. Ha en fin dag..kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards