Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Marie Svensson - 4 maj 2013 11:29

Sitter o glor hemma hos Pelle. Har tråkigt o fattar egentligen inte varför jag skulle följa med hit...haha. Dom fixar Robbans bil o ska ntagligen göra detta nån timme till eller nåt:)

 

Jag surfar rundor på nätet under tiden. Försöker hitta en bra sida med Dopklänningar. Ni vet jag är kräsen av mig o vet vad jag vill när det gäller den biten.

När vårat barn döps ska jag INTE ha en vit dopklänning. Jag vill ha en gammaldags, typ beigebrun i typ linnetyg eller nåt. Absolut inga rosa eller ljusblått band. Nä, vinrött, mörkbrunt eller mörkblått ska det vara.

 

Gjorde även en fjantig grej där man kan testa om det blir en tjej eller kille. Vet ju att det är en myt...:) Men enligt testet tyder det på en tös...gjorde även ringtestet o även det tyder på en tös. Bara för det blir det förmodligen en gosse:)

Den som lever får ju se....

 

Ångrar även nu att jag döpte bloggen till Trolliv. Jag är ju 150, alltså liten som en smurf...haha. Alltså Smurfmamman hade passat bättre:)) Så jag tänker kalla mig själv för Smurfen här istället trots att bloggen heter Trollet. trunt samma...

Jag har ju förklarat en gång här att jag är velig...hm..hehe!!

 

Nä, får väl surfa vidare lite till...

 

Snart hemåt igen o förbereda sig för kvällens grillning. Förhoppningsvis så hinner man hänga upp sina nya köksgardiner också o har jag tur kanske jag t.om kan duscha:))

 

Ikväll SKA jag inte glömma kameran!!!

 

Kram// Smurfen

4/5

Av Marie Svensson - 4 maj 2013 08:07

Tidigt uppe idag. Snart är tanken att vi ska sticka till Pelle. OM han kunde svara nångång. Han ska hjäla Robban med bilen som han ju har lovat att han ska göra..

Ikväll ska vi träffa Ingela o Martin som kommer hit. Håller vädret i sig ska vi grilla  

 

Men nu ska jag skynda mig o fixa iordning mig...

Ha en fin fin Lördag..kram// Trollet!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards