Alla inlägg den 6 maj 2013

6/5

Av Marie Svensson - 6 maj 2013 21:10

Då var Måndagen snart till ända. Jag ska strax in i duschen en snabb vända innan sängen kallar.

Imorgon jobbar jag till 3, för jag o Robban ska på andra föräldraträffen imorgon eftermiddag. Ska bli trevligt o intressant.

Har halsbränna ikväll igen o det är mindre kul, men det är smällar man får ta. Jag får nog erkänna att jag kommit ganska lindrit undan i denna graviditet. Det finns dom som kämpar sig igenom den med svåra krämpor o som tvingas sjukskriva sig hur tidigt som helst. Det har jag sluppit undan...får bara hoppas att förlossningen också går lika smidigt:)

Ikväll har vi varit på EL-Giganten o inhandlat en ny kaffebryggare. det behövdes kan jag säga, då den gamka var fullständigt igenkalkad. Kvittade hur mkt man än rengjorde den. men vi har ju väldigt mkt kalk i detta vatten. Den har ju också å andra sidan känstgjort i min ägo i nästan 10 år...så den har varit trogen:)

 

Denna köpte vi iaf...

 

 

 

Men nu kallar duschen...

 

Natti natti // Smurfen

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards