Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Marie Svensson - 1 maj 2013 21:03

En härlig dag i solen har vi haft idag. Iaf i bilen:) Efter att vi lämnat Emil, så stack vi till Förmedlingcentralen i Tyringe. Mest för att kolla läget typ. Jag köpte mig två nya mascaror o en kajalpenna. En svart o en blå. Sen var jag nöjd...

Efter det körde vi o köpte oss varsin "nyttig" maffig hamburgare på grillen i samma byhåla. Men den var iaf god:))

Ett besök på Markislagret i Bromölla blev det sen. Där köpte vi ingenting, för det stället har blivit sååå mkt sämre sen jag bodde där.

Hem efter det o kollade på Solsidan en hel säsong...haha. Käkade rester från gårdagen o jag unnade mig faktikst lite glass också.

Nu ska jag lägga mig för imorgon är det dags för jobb igen...

 

Natti natti!!

Av Marie Svensson - 1 maj 2013 11:18

Mitt smarta huve...

 

Jag skulle ju fota våran Valborg igår. Vad gör jag? Jo, GLÖMMER kameran hemma. Inget jag kan göra åt det nu...

 

 

Kvällen o eftermiddagen var mkt trevlig måste jag säga. Vid 3 anlände Familjen Olsen. Vi bjöd på inbakad fläskfile med glass till efterrätt. Mkt uppskattat  

Vid 6 körde vi till Östanå, där det fanns karuseller för dom allra minsta. En hel del lottstånd. Biluppvisning o sen kunde man köpa lotter där man kunde vinna en tur i en Limousine. Noah vann  Roligt för honom!!

Det tyckte han var spännande att få åka.

Dom hade ordnat en häftig o fin parad med b.la Lady Gaga show. Mkt fint...

Sist men absolut inte minst, en fabolär raketuppvisning. Den grannaste jag har sett sen mannaminne. Otroligt fint o se. Emil gillade dock inte det höga ljudet, men han tyckte trots det ändå att det var jättefint!!!

 

Vädret var superkallt o vi frös...men det var värt väntan o se dessa raketer måste jag få säga. En miss som dom dock gjorde var att dom valde att tända brasan efter raketerna istället för att göra det innan. För när raketerna var uppskjutna så stack alla hemåt ju...

 

Nöjda o trötta stack vi hem igen runt halv 11. Vi slocknade nog alla ganska snabbt.

 

Jag kom upp strax efter halv 9 idag. Emil o Robban strax efter. Snart ska jag lämna Emil till sin pappa. Saknar han redan sååå mkt  Men snart ses vi ju igen!! Vad sen dagen har att erbjuda får vi snart veta. Sitta hemma idag kommer vi iaf inte att göra...

 

Robban o Emil har föresten varit ute en sväng med Ayla i koppel.

 

Kram på er!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards