Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Kvällen den 25/7

Av Marie Svensson - 25 juli 2013 22:17

Då var även denna dagen till ända. Har varit en händelserik dag idag också trots att det egentligen inte har hänt så mkt ändå...  

 

Igårkväll var vi bortbjudna till Ovesholm, där vi grillade md Martin o Ingela. Mkt lyckad kväll!! Det var även mkt svalare där, så Minna trivdes som fisken i vattnet   Även Emil trivdes väldans bra, för han fick springa i vattenspridaren...hihi.  

 

Dyngsur blev han...haha!! Sen letade han efter grodor o Guldfiskar i deras damm...  

 

Minna mös hos pappa  

 

 

 

Vi grillade kött o Emil ville ha korv...

 

 

 

Supergott var dte. Klockan var nästan 12 på natten när vi stack hem igen. Då var det varmt som i en bastu hemma..inte så skönt o Minna hon höll sin mamma vaken till hon var halv 4 i morse...NICE!!!

 

Idag var Robban o Emil uppe redan 8. Sen stack dom till F10 i Ängelholm, där dom testade Flygsimulator o lite annat. Tror dom har haft en supermysig dag idag tillsammans med Uffe o Anette.

 

Själv har man haft besök av både Jenny o Gitte. Mkt trevligt det också  

 

Ikväll kom Uffe o Anette på besök. Vi bjöd dom på Kinamat. Supertrevlig kväll!! Nu kan jag säga som så att jag är ganska så genomatrött. Lite sömnbrist om man säger så!! Men det är smällar man får ta!!

 

Minna hon sover just nu...jag håller tummarna på att man iaf får sova liiite mer denna natten  Men det återstår ju att se!!

 

Snart har våra två veckor med Emil gått. Jag ser INTE fram emot att jag ska lämna honom ifrån mig om max två dagar. Jag kommer sakna honom så det gör ont i mammahjärtat. Hatar att skiljas från min gosse. Älskar honom såå enormt mkt o jag kommer garanterat att fälla tårar.

Men det går fort tills han kommer igen!!

Man får tänka så  

 

Nu säger jag godnatt med ytterligare en bild på Minna

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards