Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Marie Svensson - 23 juli 2013 11:10

Värmebölja har vi här i Sverige just nu. Gillas INTE!!!! Klart för alla barn o semesterfirare är det säkert hur underbart som helst. Men det skiter ju jag i...

 

Kommer nog gilla detta väder så småningom även jag när jag o Minna kan röra oss på ett helt annat sätt än vad vi kan just nu!!

 

Men men...

 

Igår stack Robban o Emil med båten till lilla Tydingesjön. Där testade dom båten. Emil han fick verkligen kämpa med årorna...hihi!!  

 

Men kul hade dom...plus att dom ju fick lite egentid bara dom två  Mina älsklingar  

 

Själv fick man i vanlig ordning stanna hemma med Minna. Men det var mysigt det också såklart!!

 

När dom kom hem kollade vi lite på Tv allihopa o hade det allmänt mysigt. Minna hon var ständigt hungrig o ilsken...hihi!!  

 

Men inte så länge, för mamsen är alltid redo att öppna Restaurang kossan  

 

Inatt kom inte Minna till ro förrän hon var över 2. Från det vi gick o la oss vid 22. Hon ville bara käka o käka o käka...gullungen!!

Man är svintrött, men ändå så bara älskar man henne så mkt!! Sen sov hon till 05...åt...sov till 06...åt...sov till 07...åt...sen var hon vaken till 10...sover fortfarande...

 

Jag har hunnit Diska, duscha, bädda, ge Emil frukost o ska nu sortera lite kläder som hon fått av Joanna. Hon var ju här i Lördags o hälsade på o jag köpte massa flickkläder av henne. Jätteroligt o träffa henne igen. Det är ju Emils kusin. Hon har två barn.

 

Robban är i Hörby på ett viktigt möte. Har ingen aning om när han kommer hem igen. Tills dess får vi roa oss själva så gott det går  

 

Önskar er en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards