Alla inlägg den 5 juli 2013

5/7

Av Marie Svensson - 5 juli 2013 13:46

Här händer det inte för mkt för tillfället. Igår gjorde vi i stort sett ingenting. Jo, vi var på Solhaga o köpte lite inneväxter. Jag vet...det är inte säsong för det just nu. Men dom växterna vi har är döda. Jag har inga gröna fingrar för fem öre o tar dö på alla växter hur lätt som helst. Så vi bslöt oss för att införskaffa nya BILLIGA.  

Samt lite för att komma ut såklart...

Sen handlade vi lite mat på Willys också när vi ändå var ute o körde i krokarna.

 

Annars går dagarna. Ingen bebis syns till här inte...inte helt oväntat...haha!! Är idag i vecka 38+6...

Jag läser mkt i boken. Är på del 30 nu. 10 böcker kvar. Robban han borrar på balkongen för vi köpte ny låda o ha kryddor i också igår.

 

Ikväll är vi bortbjudna på grillning hos Uffe o Anette i Hässleholm. Ska bli trevligt!! Får köpa nåt fint till dom. Dom väntar också barn i Augusti...så det är extra kul  

 

Ja, som sagt var. jag har inte mkt att förtälja just nu. Dagarna går i sakta mak. Vi väntar mest på den stora dagen o jag hoppas verkligen att den dagen kommer snart o att allt går bra.

Håll tummarna...

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards