Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Marie Svensson - 2 juli 2013 13:25

Ja, då har man varit hos Bm också. Även denna gången gick allt bra. Fick även göra ett ultraljud för att kolla så att bebis hade lagt sig tillrätta. Bm var nästan helt säker men ville ändå försäkra sig helt.

 

Status:

 

Vikt: 68,6

Fundusmått: 37,5

Blodtryck: 120/70

Huvudläge: Fattas typ en cm sen sitter den fast...(ÄN SÅ LÄNGE)

Urin: ok

 

Efter stan körde vi hem igen. Jag käkade en skål med jordgubbar o har nu även tagit mig två ostknäckemackor.

Har diskat o rensat under vasken. Sen legat i soffan o läst bok. Påbörjade bok nummer 29 idag. Här går det undan. Men böckerna är ju bra o man kan omöjligt somna utan att läsa. Tur man har 11 kvar  

 

Undras tro vilken bok jag är på när bebis kommer??

 

Vid 3 ska Robban vara på Af o träffa sin Jobbcoach. Under tiden han är där tar jag det lugnt o fixar med maten.

 

Det blir en mkt lugn dag idag. Men det känns skönt tycker jag!!

 

Kram!!

 

 

2/7

Av Marie Svensson - 2 juli 2013 08:57

Morgon igen. Ingen bebis ännu...

Idag är det dags för det sista Bm besöket inne i stan.

Jag har rethosta o det stör mig så in i vassen. Har varit lite småförkyld. Robban som har smittat mig.

Känner att jag vill ha ut bebisen nu. Min oro håller på att bita tag i mig helt o hållet. Kan inte hjälpa att jag har den känslan.

Skitjobbigt...

Vill bara att det ska vara över nu även om jag vet att oron inte försvinner bara för att Förlossningen är över. Har trots allt varit ganska lugn i sinnet nästa hela Graviditeten. Men nu när jag vet att allt närmar sig med stormsteg så är oron där för att stanna...

det bara kryper i kroppen. Drömmer att den har kommit. Jobbigt...flera nätter har jag drömt att bebisen har kommit o sen när man vaknar o inser att så inte är fallet...skitjobbig känsla.

 

Men nu ska vi snart in på sista Bm kontrollen. Hoppas allt är bra...

 

Senare ska Robban till sin Jobbcoach.

Ha en fin dag...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards