Alla inlägg den 6 juli 2013

6/7

Av Marie Svensson - 6 juli 2013 13:30

Underbart väder är det ute idag. Vi har tagit oss en liten biltur in till stan o Kids Corner. Ville kolla in även det stället.

Kan säga som så att vi kommer hädanefter att besöka det stället...

Dom har mkt mer att erbjuda än vad Babyproffsen har. Dom hade t.om dopklänningar...en gillade jag skarpt, men jag tror ändå att vi kommer beställa på Klädd i lin inne i stan. Priset var mkt dyrare på Kids Corner över 1800.

Sen körde vi till Osby o tog en kulglass där nere vid sjön. Mysigt. Vi vågar inte köra några längre sträckor även om jag inte är särskilt orolig över att det ska sätta igång i första taget...haha. Mest Robban som är det  

Liksom ingen större risk...känner min krop ganska väl...ska bara JÄVLAS  

 

Men men...

 

Igår var vi iaf hemma hos ett par vänner i Hässleholm. Var mkt trevligt. Dom har nyss köpt hus. Jättefint hus måste jag säga att dom hade hittat. Typ ett sådant vi själva kan tänka oss i framtiden när Robban har fått jobb o.sv

Vi bjöds på grillat, sallad o potatissallad samt jordgubbar med glass...mums. Mkt trevlig kväll!!!

Kom hem sent!!

 

Ikväll ska vi eventuellt grilla med Familjen Olsen. Blir det inte det så sticker vi till Killebomfestivalen i Sölvesborg o kollar in Lasse Stefanz där.

Igår började även Kristianstadsdagarna...fast det heter ju inte så länge utan sommar i Kristianstad eller nåt. Inte mkt o skryta om med andra ord...

 

Ha en fin dag!!

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards