Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Marie Svensson - 28 juli 2013 14:13

Sitter här med mitt amningste. Är inne på min tredje kopp idag   Om det gett effekt?? Vet jag inte ännu. Men Mjölk har jag än iaf..alltid nåt!!

Har nyss ammat Minna plus bytt bajsblöja på henne. Nu har hon somnat igen, nöjd, mätt o glad OCH varm!!

Här är kvavt som i en bastu inne...fläkten går för fulla muggar.

 

Igår var vi på Willys o handlade med Minna för första gången. Tidernas snabbaste storhandling, men det gick bra iaf. Gillade inte alls att vara där inne med henne. Så mkt folk, men jag var tvungen att komma ut lite. Får panik här annars. Behöver komma bort från Knislinges gränser...

Mitt humör har heller inte varit det allra bästa, stackars Robban   Men snart kan vi nog röra oss lite mera fritt....tror jag!!

 

Idag är Robban i Hörby. Är stolt över Robban idag  

 

Har själv haft en lugn dag. Har mest slösurfat, borde dammsuga, men har inte orkat, Har iaf Diskat o Duschat samt ätit lite också. Allt medans Minna sovit.

Saknar Emil...men han kommer på Fredag  

 

Nu tänkte jag läsa slut på del 33.

 

Imorgon kommer BVC hit på hembesök. Ska bli spännande o se vad Minna väger denna gången.

Bara hon inte har minskat i vikt...

 

Ha en fin fortsatt kvavig Söndag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards