Alla inlägg den 8 juli 2013

8/7

Av Marie Svensson - 8 juli 2013 10:53

En sista magbild nu innan bebis tittar ut, när den nu behagar göra det. Men magen lär knappast bli större iaf  

   

 

 

Just nu är Robban på AF o snackar med dom om nånting viktigt. I eftermiddag ska han dit igen o snacka med sin jobbcoach.

Han var snäll o tog tvätten imorse också  Tack älskling!! Fast jag hörde nog svordomarna...när klockan ringde.

Radion satte igång på typ högsta volym o skrek: VAAAAAAAAKNA!!! Härligt!! NOT!!!

 

Trodde han skulle slänga radion i väggen eller nåt...hihi!!!

 

Men vad då då, jag erbjöd mig o ta tvätten o han envisades..!!

 

Nåja, nu är den iaf snart torr o redo för att läggas in i garderoben igen. Själv sov jag till 9...gött!! Nu har jag diskat o plockat fram lite middag ur frysen. Får bli en köttbit idag.

Vad dagen sen har att erbjuda vet jag inte...det återstår att se. Ni kanske undrar varför vi alltid är ute o far stup i kvarten. Det ska jag säga er att jag får nippran (Panik) av att bara sitta inomhus o glo. Jag MÅSTE hitta på nånting varje dag o det gäller att passa på nu innan bebis kommer. Jag älskar att åka bil, upptäcka nya platser. Behöver absolut inte vara nåt speciellt eller särskilt.

Bara man kommer ut NÅNSTANS...

Så är det med det, alla är vi olika. Finns dom som trivs i hemmets lugna vrå för jämnan...sån är dock inte jag!!!

 

Här kommer en bild på Lasse o Stefan också..  

 

 

 

Söta va??

 

Nu ska jag ta tag i dagen...ha det fint...kram!!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards