Alla inlägg den 7 juli 2013

7/7

Av Marie Svensson - 7 juli 2013 16:25

Ännu en härlig solig dag vaknade vi upp till. Vi fick planera om dagen, men det gör ingenting. Sånt som händer  

 

Idag körde vi till Broby hembygdsgård o tog oss varsin våffla med grädde o sylt i värmen tillsammns med dom andra pensionärerna  

 

 

Duktigt varmt var det. Men det är iaf ett mysigt ställe. Vi satt där bara vi två o njöt av vårat kaffe o te o våffla o pratade om bebis som när som helst ska komma till oss. Planerade!!

 

Sen körde vi ner till Immeln en sväng innan vi körde hemåt igen. Just nu finns det 4 bakpotatisar i ugnen som vi ska ha till middag idag tillsammns med goda röror!!

 

 

 

Igårkväll hade vi det mkt trevligt med familjen Olsen. Vi körde först in till stan o käkade lite ihopa där på Balkoni. Nån pizzeria granne med Sko dej. Själv var jag mätt efter våran sallad men Robban klämde i sig en Kebabrulle...haha!! Det är kanske han som är gravid när det kommer till kritan  

Efter maten styrde vi kosan till Killebomfestivalen i Sölvesborg. Massa folk var där.  

 

 

 

Barnen fick åka en del karuseller. Saknade självklart min Emil. Men snart kommer han ju till oss o då stannar han i 14 dagar  

Jag spelade en del på chokladhjulet. Vann dock inget choklad  men däremot två stycken kramnallar som jag döpte till Lasse o Stefan  

För just dom spelade där igår på Stortorget. Självklart stack vi ju dit o lyssnade lite på dom också.

   

 

Härliga underbara Lasse Stefanz. Tårarna var nära att komma, för dom påminner mig om Pappa. Så enkelt är det.

Älskar deras låtar o en del av låtarna kommer jag ha med mig in till Förlossningen som ni ju vet...

 

Vi traskade vidare efter ett tag o gick längs gatorna. Sölvesborg är en mysig stad med sina små gränder.  

 

Men sen körde vi hemåt igen. Klockan var över 23. Av en ren slump hamnade vi mitt i en film...Fast to Furious.

Vid Näsby industriområde hade dom street racing...vi stannade till där en stund o kollade in det.

 

 

Ganska häftigt faktiskt...

 

Men det var ganska kallt o stå där efter ett tag så vi körde hem o la oss sen istället!!!

 

Ja, det var denna helgen...imorgon ska vi upp o tvätta vid 7. Känns lite som att det är jag som får offra mig denna gången o komma ur sängen.

Kanske är det också sista gången vi tvättar innan bebis anländer....vem vet vem vet!!!  

 

Önskar er en fin Söndag...kram!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards