Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Det börjar likna nåt...

Av Marie Svensson - 26 oktober 2013 14:22

Så här långt har bygget på nya Idrottshallen kommit..    

 

 

Lite väggar har iaf kommit på plats  Roligt at iaf NÅGOT händer i denna hålan. För det är banne mig inte för mkt.

 

Iaf...

 

Igår var det en hektisk dag. Klockan 8 var jag på plats nere i lokalen där vi "rekade" litegranna. Dukade o lite sådant. Efter det gick jag hem igen o tog det allmänt lugnt. Ägnade min tid åt Minna. Halv 3 hämtade jag Emil o 3 var vi på vägar in till stan, där vi sen träfafde Ingela. Dom hade stor invigning av nya Gallerian   Tycker det blev hur fint som helst. Vi hann dock inte med ett besök där då klockan tickade iväg ganska snabbt. Köpte iaf Emils Maskeraddräkt på Partaj o en Häxperuk till mig själv. Gjorde ett par ärenden samt fixade ytterligare en present till Emil  Denna presenten vet jag att han kommer bli sååå glad över  

 

Vi käkade middag på Trendie innan vi tog bussen hem igen. På kvällen stack vi allihopa ner till lokalen igen o gjorde nästan resterande. Känns bra!!!

 

Emil sov över hos Noah vi själva satte oss i soffan o kollade ett par avsnitt av rederiet  innan vi intog sängen för natten. Vaknade utvilade. Jag fixade fram god frukost med tända ljus medans Robban duschade. Gav Minna mat, sen kom Emil o hämtade träningskläder innan han o Noah stack igen för dom skulle till Sibbhult o träna Fotboll. Robban stack till Netto i Kstad, medans jag ställde mig o diskade o sorterade tvätt. Stack ner till Affären o köpte gröt både till Minna o till festen ikväll. Vad jag ska med gröten till på festen berättar jag i nästa inlägg  sen stack jag ner till Lokalen igen där vi fortsatte med det allra allra sista som att blåsa upp ballonger...Minna sov o hade full uppmärksamhet av Neyla  

Hem igen o då höll Robban på med ett projekt lödning som också ska vara till festen ikväll o hade gett Emil Lunch.

klockan 14 stack Robban o Emil ner på Avslutningsfest nere i Folkets park för Fotbollen. Dom har haft städdag på klubben idag o nu är det avslutning med fika. På kvällen är det för Föräldrarna men det struntar vi i för vi har ju som sagt var annat för oss ikväll  

 

Själv ställde jag mig o kokade MASSA gröt o Matade Minna. Sen satt hon o snackade en massa skit för sig själv haha...medans jag faktikst tog mig en macka. Nu sover hon som en stock, hon pratade sig till sömns gullungen  

 

Vid 4 när Emil o Robbanär tillbaka sak vi beställa Pizza o sen senast halv 6 sticker vi ner till Lokalen jag o Emil. Robban stannar hemma med Minna. Sen blir det stort Halloweenparty ikväll. Ska bli spännande o se vilka som vågar ta sig dit ikväll....mohahahahaha...

 

Här ska vi hålla till ikväll...lagom kusligt va??   Tänk när det blir riktigt mörkt här....BU!!!

 

 

 

Nä minsann o dar nu ska jag gör nåt annat...kram så länge!!

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards