Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Marie Svensson - 11 oktober 2013 14:22

Igår var Minna riktigt arg. Varför?? Jo, för vi var på BVC o Sköterskan stack henne med nålar utan att fråga. Till på köpet en i varje lår...

  Så gör man bara inte...  Som tack fick hon två fula plåster på varsitt ben.

Men ingen feber iaf på hela kvällen o det var ju iaf skönt  Däremot fick hon ont i sin lilla mage. Så jag tog lite vacelin på en tops, det brukar hjälpa.

För övrigt så växer våran lilla tös precis som hon ska. Hon hade gått upp från 4955 gram förra månaden till 5690 denna gången. Hon ligger över medel vad gäller längden så nu är hon 61 cm lång. Hon växer med andra ord mer på längden än på bredden  Huvudomfånget var 40,5 cm.

 

Robban stack till Hörby direkt efter jobbet med Martin i släptåg o lämnade tillbaka Volvon som vi hade lånat. Nu har vi ju en egen bil   Finns inget värre än att behöva vara beroende av andra...

 

Idag har jag varit ute på en promenad med Linda. Alltid lika trevligt. Jag passade på att ta lite Höstbilder...         Älskar Höstens alla vackra färger. Idag var det ett sådant härligt promenadväder till på köpet!!  

 

Lite bilder på Minna kanske också. Var ju ett tag sedan nu jag la upp det känner jag...

 

  Här ligger hon i sitt gym..

  Lite mys med papsen    

 

Nu har även Emil anlänt  Med sig hade han detta   Årets skolfoto. Han blir bara sötare o sötare för varje år som går  Min lille gosse  

Han har iaf precis fått mellanmål här. Han var vrålhungrig när han kom hit, för dom hade fått äcklig soppa till Lunch i skolan. Man kan ju inte gilla allt. Huvudsaken att man iaf smakar på den.

 

Robban slutar även han snart o sen tar vi helg här. Vad som händer då tar vi då...

 

Kram så länge!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards