Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Marie Svensson - 6 oktober 2013 10:56

Då var det Söndag igen. Minna sover o Robban har begett sig till Helsingborg med Martin för att kolla in ett par intressanta bilar där. Han var i stan o kollade igår också, men det stället han var på var fullständigt oseriöst.

Igår passade jag Neyla o Natta. Gick jättebra o vi bakade muffins, som vi döpte till Neylas Apelsinmuffins  

Igår rann allt över på mig igen, men denna gången blev det en rejäl panikattack. Tack o lov fanns Robban där för mig. Efteråt kändes det bara tomt, men otroligt skönt. Jag behövde verkligen detta. Jag har så otroligt mkt sorg inombords o en massa frustration som bara var tvungen att komma ut. Hade jag haft Atarax så hade Robban tryckt i mig en...men jag hade inga hemma. Jag insåg igår att jag faktiskt har en familj som älskar mig o som aldrig kommer svika mig...eller heller göra mig illa, eller slå mig. Har så väldigt svårt bara för att våga tro på det. Men nu tror jag att jag vågar tro på det...tänka sig att det skulle behöva ta 6 år för att komma på detta  

 

Annars idag ska jag tvätta, o jag har fixat med Minnas dopgrejer. Vill skaffa en hylla där hon kan ha sina grejer i. Har ju knappt plats med nånting här hemma...haha. Jag får helt enkelt börja rensa bland prylarna här ordentligt...kanske sälja...jag får se. Man kan inte samla på sig allt bara för att..

 

Ska göra Lax idag också tänkte jag. Sen får vi se vad dagen för övrigt har att erbjuda.!!

 

ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards